Jaunais ”Caddy” — ceturtās paaudzes pasaules pirmizrāde

Volkswagen Commercial Vehicles pirmo reizi prezentē populāro ceturtās paaudzes Caddy modeli. Vienpadsmit gadu ražošanas laikā visā pasaulē pārdoti 1,5 miljoni godalgotā iepriekšējās paaudzes modeļa vienību.

Panākumi paredzami arī jaunajam Caddy, jo pilsētas piegāžu minivens un tā privātām vajadzībām radītais brālis ir uzlabots un pilnveidots visās jomās.

Vācijā jaunā Caddy cena būs no 14 785,00 EUR bez PVN minivena versijā un no 15 330,00 EUR bez PVN (18 242,70 EUR ar PVN) Concept versijā, kas aizstāj iepriekš plaši pazīstamo Startline sēriju. Bāzes līmeņa TSI dzinēja jauda ir 62 kW, tādējādi, ņemot vērā plašo aprīkojumu, cenas ir vēl zemākas nekā iepriekšējās paaudzes modelim.

Piedziņas sistēmās izmantotas jaunākās tehnoloģijas ar jauniem Cadddy dzinējiem, kuri izceļas ar maksimālu efektivitāti un atbilst Euro 6 izmešu standartam. TDI dīzeļdzinēju pamatā vienmēr ir četru cilindru 2,0 litru dzinējs. To veiktspēja ir robežās no 55 kW/75 ZS līdz 110 kW/150 ZS.

Foto: Publicitātes foto

Modelis ar zemāko degvielas patēriņu ir Caddy Blue Motion minivens, kas īpaši radīts piegādēm pilsētas robežās: „Pateicoties zemajam degvielas patēriņam, kas ir mazāks par četriem litriem uz 100 kilometriem, jaunais Caddy uzstāda jaunu latiņu,“ skaidro Volkswagen Commercial Vehicles valdes priekšsēdētājs Dr. Ekhards Šolcs. Viņš turpina: „Pat jaunais 1,4 litru TGI dzinējs — populārā Caddy Eco Fuel pēctecis — patērē tikai 4,1 kg dabasgāzes uz 100 kilometriem. Pateicoties optimizācijai un turbokompresoriem, tas nodrošina lielāku jaudu nekā tā priekštecis, bet patērē par 28% mazāk degvielas. Šie veiktspējas rādītāji sniedz priekšrocības ikvienam un ir saudzīgi gan pret apkārtējo vidi, gan pret maciņu.“

Benzīna dzinējam ir trīs versijas. Klāstā ir četru cilindru 1,2 litru TDI dzinējs ar 62 kW/84 ZS jaudu, trīs cilindru 1,0 litra TSI dzinējs ar 75 kW/102 ZS jaudu un lielais četru cilindru 1,4 litru TSI dzinējs ar 92 kW/125 ZS jaudu. Pasažierus un autovadītāju jaunajā Caddy sargā un lutina jauns drošības un komforta aprīkojums. „Lai to panāktu, mēs esam iekļāvuši tajā daudzas autovadītāja palīgsistēmas, kas pilsētas piegāžu automobiļu vidū ir nepārspētas,“ stāsta Volkswagen Commercial Vehicles Tehniskās izstrādes nodaļas valdes loceklis Hanss-Joahims Rotenpeljē.

Foto: Publicitātes foto

Viena no tām ir apkārtējās satiksmes uzraudzības sistēma ar pilsētas bremzēšanas palīgsistēmu: ja, braucot ar ātrumu līdz 30 km/h, autovadītājs neredz priekšā esošu šķērsli, sistēma automātiski bremzē un ideālā variantā pilnībā novērš jebkādu sadursmi. Jaunā Caddy pasažieru automobiļu versija, piemēram, ir aprīkota arī ar sānu un aizkarveida gaisa drošības spilveniem.

Aptuveni 22% negadījumu ir saistīti ar traumām, kas iegūtas sadursmēs ar vairāk nekā vienu šķērsli. Lai samazinātu šādu negadījumu risku, jaunā Caddy standartaprīkojumā ir iekļauta pēcsadursmes bremzēšanas palīgsistēma. Ja autovadītājs pēc sadursmes vairs nav spējīgs rīkoties, sistēma automātiski bremzē.

Papildaprīkojumā ir pieejamas arī tādas sistēmas kā dinamiskā apgaismojuma palīgsistēma un autovadītāja uzraudzības sistēma. Autovadītāja uzraudzības sistēma uztver novirzes no normālas autovadītāja uzvedības un iesaka autovadītājam atpūsties, kad tas ir nepieciešams. Papildaprīkojumā ir pieejama arī vējstikla apsilde, kas nodrošina labu redzamību vienmēr.

Foto: Publicitātes foto

Adaptīvā kruīza kontrole ACC darbojas, braucot ar ātrumu no 0 līdz 160 km/h (ar dubultā sajūga pārnesumkārbu) vai no 30 līdz 160 km/h (ar manuālo pārnesumkārbu), un tās radara sensors uzrauga attālumu un braukšanas laiku līdz priekšā braucošajiem transportlīdzekļiem. Komplektācijā ar dubultā sajūga pārnesumkārbu ACC var arī samazināt automobiļa braukšanas ātrumu un pilnībā to apstādināt, piemēram, lēnas satiksmes apstākļos vai sastrēgumos.

Izvēloties Composition Colour vai Composition Media radio un Discover Media radio/navigācijas sistēmu, klientiem ir iespēja pasūtīt arī atpakaļskata kameru. Papildaprīkojumā pieejamā parkošanās palīgsistēma nodrošina automātisku automobiļa novietošanu stāvvietā paralēli brauktuvei, kas ir īpaši noderīga funkcija kurjeriem.

Jaunais Caddy ir dižpārdokļa evolūcija — tā dizainā izceļas ne tikai asās formas un skaidri izteiktās virsmas. Pārstrādātā priekšpuse un izceltā aizmugure piešķir jaunajam minivenam spēcīgu raksturu, ko vēl vairāk izceļ priekšējo un aizmugurējo lukturu jaunais dizains. Saglabājot savu izcilo funkcionalitāti, kvalitatīvais pilsētas piegāžu auto ir ieguvis labāku dizainu, vairāk greznības un lielāku dinamiku.

Foto: Publicitātes foto

Tāpat kā izteiksmīgā virsbūve, arī salons ir ieguvis izteiktākas līnijas un formas. Jaunā Caddy mūsdienīgo izskatu izceļ iespaidīgās dekoratīvas apdares iespējas ar iebūvētajām gaisa ieplūdes atverēm un jaunām informācijas un izklaides sistēmām.

Jaunais Caddy Vācijā būs pieejams no jūnija beigām. Drīz pēc tam tai sekos arī visas citas valstis. Pirmos pasūtījumus pie dīleriem Vācijā būs iespējams veikt martā.

Foto: Publicitātes foto

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.