Opel uzplaukums: lielākā tirgus daļa kopš 2011. gada jūnija

Foto: iAuto.lv

Opel modeļu ofensīvai ir milzu panākumi Eiropā – šī gada martā zīmola kopējā automobiļu tirgus daļa sasniedza 6,7 % atzīmi, kas ir labākais rādītājs kopš 2011. gada jūnija. Saskaņā ar provizoriskajiem datiem, jauno Opel automobiļu reģistrāciju skaits pieaudzis līdz aptuveni 133 700 vienībām, kas, salīdzinājumā ar pagājušā gada martu, ir pieaugums par nedaudz vairāk kā 9,3 %. Savukārt Opel/Vauxhall jauno automobiļu reģistrāciju daudzums šā gada pirmajos trīs mēnešos pieaudzis par vairāk nekā 12 700 vienībām, kopā nodrošinot 271 000.

„Daudzi Eiropas tirgi beidzot atkal piedzīvo augšupeju. Tas, ka Opel/Vauxhall šajā situācijā palielina savu tirgus daļu, ir pozitīva zīme. Mūsu izaugsmes ilgtspējīgums atspoguļojas arī pašreizējajā pieprasījumā – līdz marta beigām saņemts par aptuveni 20 000 pasūtījumu vairāk nekā 2013. gada pirmajā ceturksnī,” norāda Opel Pārdošanas daļas valdes loceklis Peters Kristians Kūsperts (Peter Christian Küspert). „Jauno modeļu vidū mūsu šī brīža bestsellers ir Mokka, kas guvis aptuveni 215 000 pasūtījumu. Tāpat mēs lepojamies arī ar mūsu dzīvesstila mazauto ADAM popularitāti, kas izpaužas saņemtajos 80 000 pasūtījumu, un vadošā modeļa Insignia jaunajām versijām, kuru pasūtījumu apjoms ir 85 000 vienību.”

Šo panākumu pamatā ir plašais un daudzveidīgais tirgus. Martā un visā pirmajā ceturksnī Opel/Vauxhall tirgus daļa palielinājusies 10 Eiropas valstīs. Jo īpaši veiksmīgs Opel bijis savā dzimtenē – Vācijā. Ar martā reģistrēto 7,1 % tirgus daļas, zīmola izaugsme, salīdzinājumā ar pagājušā gada šo pašu mēnesi, bijusi 0,3 %. Savukārt ceturkšņa izaugsme pret iepriekšējo gadu bijusi 0,2 % apjomā, novedot pie 6,7 %. Gan Mokka, gan Meriva modeļi jau minētā 2014. gada pirmajā ceturksnī savos segmentos ierindojušies otrajā vietā. Lielākajā tirgū – Apvienotajā Karalistē – māsas uzņēmums Vauxhall martā, salīdzinājumā ar pērno periodu, pārdošanas apjomus palielinājis par 17 %. Insignia un Zafira modeļi savos segmentos ierindojušies pirmajā vietā, bet Corsa un Meriva – otrajā vietā.

Īpaši liela Opel jauno modeļu popularitāte novērota Polijā, kur attiecīgā zīmola automobiļu reģistrācijas apjomi martā palielinājušies par 57 %. Autoražotājs pagājušajā mēnesī arī vēl vairāk nostiprinājis savas līderpozīcijas vieglo pasažieru automobiļu tirgū Ungārijā, tikmēr Nīderlandē kopš 2012. gada marta atgūta pirmā vieta.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.