Aprīlī turpinās Audi globālā izaugsme

Gada otro ceturksni AUDI AG kārtējo reizi ir uzsācis ar izaugsmi. Aprīlī piegāžu apjoms visā pasaulē pieauga par 7,5 procentiem salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu – līdz aptuveni 164 350 automobiļiem.

Ievērojams pieaugums tika reģistrēts četru gredzenu zīmola divos lielākajos tirgos – Ķīnā (+9,4%) un Vācijā (+12,4%). Kopumā visā pasaulē pārdošanas apjoms kopš janvāra pieauga par 4,9 procentiem salīdzinājumā ar šo periodu 2015. gadā – līdz aptuveni 620 100 vienībām. Šī ir pirmā reize uzņēmuma vēsturē, kad pirmo četru gada mēnešu laikā Audi automobiļus izvēlējās vairāk nekā 600 000 klientu.

„Aprīlī sasniegtie rezultāti rāda, ka mēs īstenojam savu modeļu iniciatīvu veiksmīgi arvien vairāk tirgos,” teica Dītmars Fogenraiters (Dietmar Voggenreiter), AUDI AG Pārdošanas un mārketinga nodaļas vadītāju valdes loceklis. „Pārdošanas rādītāji visos svarīgākajos reģionos turpināja uzlaboties, atspoguļojot mūsu uzņēmuma harmonisko līdzsvaru. Ķīnā tendence ir pozitīva, ASV un Eiropā Audi izaugsme kopš gada sākuma ir bijusi ātrāka nekā kopējā tirgū.”

Pagājušajā mēnesī īpaši labus rādītājus sasniedza divi jaunākie modeļi. Jaunā Q7 pārdošanas apjoms visā pasaulē palielinājās par 67,5 procentiem – līdz aptuveni 8400 vienībām, tādējādi veicinot Audi apvidus automobiļu tirdzniecības progresu. Kopējais pieprasījums pēc sportiskajiem četru gredzenu zīmola apvidus automobiļiem aprīlī pieauga par 17,2 procentiem – līdz aptuveni 52 150 vienībām. Arī jaunais A4 turpināja veiksmīgo startu – visas A4 ģimenes pārdošanas rādītāji mēneša laikā uzlabojās par 34,7 procentiem, sasniedzot aptuveni 32 100 vienības pat pirms jaunā modeļa laišanas tirdzniecībā Ķīnas tirgū.

Ķīnā gada otrajā pusē pie dīleriem ieradīsies jaunais A4 L. Garās riteņu garenbāzes versija, kas tika izstrādāta speciāli Ķīnas klientiem, pasaules pirmizrādi piedzīvoja Pekinā aprīļa beigās, tās mērķis ir vairot sava priekšteča panākumus. Audi klientiem Ķīnā jau ir piegādājis 700 000 šī modeļa automobiļu. No zīmola pašreizējā modeļu klāsta aprīlī Ķīnā tika pārdoti 49 576 automobiļi, pārspējot pērnā gada rādītājus par 9,4 procentiem. Ievērojamus panākumus guva Q3 (+25,6% – līdz 7298 vienībām), jo pagājušajā mēnesī Ķīnā tirdzniecībā tika laista tā jaunākā paaudze. Arī A3 (+30,6% – līdz 7398 vienībām) Ķīnas klientu vidū ir ļoti populārs. Mēnesis veiksmīgi noslēdzās visā Āzijas-Klusā okeāna reģionā, kur visu modeļu pārdošanas apjoms pieauga par 9,8 procentiem, piegādājot klientiem aptuveni 57 300 automobiļu.

Eiropā galvenajos Dienvideiropas tirgos, tāpat kā Vācijā (+12,4% – līdz 28 844 vienībām), gada otrais ceturksnis iesākās ar divciparu skaitļa izaugsmi. Itālijā pārdotie 6008 automobiļi simbolizēja 15 procentu pieaugumu salīdzinājumā ar 2015. gada aprīli. Spānijā tika reģistrēts 17,6 procentu pieaugums, piegādājot klientiem 4827 automobiļus. Pateicoties pozitīvajai virzībai Centrālās un Austrumeiropas tirgos, četru gredzenu zīmols aprīlī spēja saglabāt izaugsmes tendenci visā Eiropā – šajā reģionā piegāžu apjoms palielinājās par 9 procentiem – līdz aptuveni 78 250 vienībām.

ASV nodaļas Audi of America tirdzniecību īpaši veicināja zīmola populārie apvidus automobiļi. Pateicoties jaunajam Q7, apvidus automobiļu pārdošanas rādītāji ASV tirgū aprīlī pieauga par 25,6 procentiem – līdz 8089 vienībām. Visu modeļu pārdošanas apjoms ASV pieauga par 5,8 procentiem – līdz 17 801 vienībai. Nesenā krituma dēļ ASV premium automobiļu tirgū uzņēmums tajā turpināja darbību tādā pašā tempā kā iepriekšējos mēnešos. Ziemeļamerikā Audi piegāžu skaits aprīlī kopumā sasniedza aptuveni 22 400 vienības, kas ir par 6,6 procentiem vairāk nekā pērn. Īpaši strauju progresu Audi piedzīvoja Meksikā (+29,9% – līdz 1243 vienībām), kur jaunā A4 laišana tirdzniecībā zīmolam piesaistīja jaunus klientus.

Latvijā 2016. gada pirmais ceturksnis Audi zīmolam bija veiksmīgs, divus no mēnešiem sasniedzot pozīciju #1premium automobiļu segmentā un veiksmīgi pārdodot modeļus Audi Q5 un Q7. Jaunais Audi A4 pierāda, ka ir uzticams partneris korporatīvajiem klientiem; to uzņēmumos ar lielāku autoparku bieži izvēlas par automobili uzņēmuma vadītājiem. Šogad Audi tirdzniecībā laiž daudz jaunu modeļu, arī Latvijā jūnijā tiks prezentēts jaunais Audi Q2 un jaunais Audi A5 Coupe, kam sekos izsmalcinātais Audi Sport pasākums vasaras beigās (augustā). Audi galvenais mērķis ir apmierināti klienti visā automobiļu iegādes procesā, kā arī pieredze, kas tiešā veidā ietekmē pieaugošo pieprasījumu pēc zīmola automobiļiem Latvijā .

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.