Automobiļu inovāciju balva 2016: Audi ir “Visinovatīvākais Premium zīmols”

Audi ieguvis Automobiļu inovāciju balvu trijās kategorijās. Balvu piešķir pētījumu institūts Automobiļu vadības centrs [Center of Automotive Management] (CAM) un PricewaterhouseCoopers AG (PwC).

Audi ieguvis galveno balvu kategorijā “Visinovatīvākais Premium zīmols”. Četru apļu zīmols saņēmis arī balvas par inovācijām kategorijās “Automobilis ar pieslēgumiem” un “Transporta līdzekļu koncepcijas/virsbūve”.

“Šīs balvas mūsu komandai ir vienlaikus uzslava un motivācija,” sacīja AUDI AG par tehnisko attīstību atbildīgais valdes loceklis Dr. Stefans Kniršs [Stefan Knirsch]. “Mēs esam inovāciju virzītājs klasiskajās un alternatīvajās piedziņas sistēmās, vieglā projektēšanā un ražošanas procesā, savienojamībā, vadītāja ‘palīgu’ un autovadīšanas bez vadītāja jomā, un mēs nemitīgi strādājam pie tā, lai noturētu savu ‘Vorsprung durch Technik’ [Izcilība tehnikā].”

Šogad institūts Automobiļu vadības centrs [Center of Automotive Management] un PricewaterhouseCoopers AG Automobiļu inovāciju balvu pasniedza piekto reizi. Uz to pretendēja vairāk nekā 1400 inovāciju no 20 autoražotājiem un 50 zīmoliem. Apbalvošanas ceremonija notika trešdienas vakarā Frankfurtē pie Mainas.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.