Mileniāļi Latvijā atzīst Opel zīmolu par labāko automašīnu kategorijā

Šveices kompānija ICERTIAS veikusi jaunāko tirgus aptauju Latvijā “Best Buy Award Millennials 2017/2018” par labāko cenas-kvalitātes attiecību. Izmantojot interneta aptauju, no 2017. gada jūnija līdz jūlijam tika aptaujāti 1200 Latvijas mileniāļi (vecumā no 18 līdz 37 gadiem).

Mileniāļi nobalsojuši par Opel kā labāko automašīnu kategorijā, atzīstot, ka Opel zīmola automašīnas piedāvā labāko cenas-kvalitātes attiecību.

Citās kategorijās par labākajiem zīmoliem Best Buy Award aptaujā Latvijā atzīti t/c Rīga Plaza, ERGO, Kārums, Nescafé, Samsung, Pols, H&M, Rama un citi.

Opel šogad piedāvā jaunus un aizraujošus modeļus, kas turpina iesākto zīmola virzienu – jaunākajām tehnoloģijām jābūt pieejamam ikvienam. Jau ir laista klajā jaunās paaudzes Opel Insignia divās virsbūvju versijās – piecdurvju un universāļa Sports Tourer, bet pārējie varianti debitēs Frankfurtes Motoršovā septembrī – pilnpiedziņas “Country Tourer” un sportiskais GSi . Piedāvājumā ir arī divi stilīgi pilsētas krosoveri. Atraktīvais divkrāsu Crossland X ar plašu un ērtu salonu jau pieejams Opel dīleru salonos. Drīzumā gaidāms Crossland X lielākais brālis – Grandland X, ar apvidus auto dizainu un īpašībām, tai skaitā plašu bagāžas telpu, lieliski piemērots mūsdienu aktīvajam dzīvesveidam.

Mileniāļi, jeb Paaudze Y, ir demogrāfiskā grupa, kas iekļauj cilvēkus, kuri šodien ir vecumā no 17 līdz 37 gadiem (avots: Vikipēdija). Mileniāļu paaudze paļaujas uz internetā pieejamo informāciju, uz kādu nezināmu cilvēku padomiem, viegli pieņem jaunus produktus un pakalpojumus, grib būt novatori, nevis sekotāji, un nosaka ekonomisko izaugsmi un attīstību. Tieši mileniāļu grupai jau ir vai pēc dažiem gadiem būs augstākā pirktspēja.

Pētījuma aptauju 2017/2018 ICERTIAS Best Buy Award Millennials (www.bestbuyaward.org) Latvijā veica Šveices organizācija ICERTIAS – International Certification Association GmbH (www.icertias.com).

Foto: iAuto.lv

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.