Perfekts krosovers – jaunais Peugeot 3008

Šodien tika atklāts ilgi gaidītais jaunais Peugeot 3008, kas strauji dodas iekarot arvien augošo krosoveru tirgu.

Jaunais Peugeot 3008 piedāvā visu to, ko šodienas klients sagaida no krosovera. Tas ir stilīgs, spēcīgs, ekonomisks un inovatīvs, piedāvā daudz emocijas un braukšanas baudījumu.
Peugeot mērķis ir pacelt zīmolu vēl augstāk ar pēc iespējas iekārojamāku modeli, kas atbilst Peugeot jaunajai stratēģijai. Tam apstiprinājums ir papildus izcilajam dizainam arī pilnīgi jaunā Peugeot i-Cockpit® vadītāja vietas koncepcijas ieviešana tirgū, paceļot automobiļa vadītāja vietas kvalitāti un ergonomiku pilnīgi jaunā līmenī.

Jaunais Peugeot 3008 – stilīgs un ar sportisku dizainu

Pirmais iespaids, ko jaunais Peugeot 3008 atstāj, ir uzkrītošs un tas pārsteidz ar savu spēcīgo dabu. Apvidus automobiļa izskatam raksturīgā vertikālā un spēcīgā priekšpuse, LED priekšējie lukturi, garāks un lēzenāks motora pārsegs, paaugstināta sānu līnija un krosoveram raksturīgās virsbūves detaļas (bamperu apakšdaļa, riteņu arku paplašinājumi, durvju apakšmalu dekoratīvās līstes). Vīrišķību akcentē masīvie vieglmetāla diski un līdz 220 mm augstais klīrenss. Izskatu raksturo veiksmīgi līdzsvarotas proporcijas – viss ir pareizajā daudzumā.
Peugeot dizaineru radošumu atspoguļo vispārējie krāsu risinājumi, kas ļauj spīdīgu melnas krāsas jumtu kombinēt ar dažādām virsbūves krāsām. “Black Diamond” krāsas jumts ir būtisks stila elements un piešķir automobilim tā savdabību, dinamiku un solīdumu.

Jaunais 3008 ir būtiski palielinājies arī savos izmēros – 4,45 m gara virsbūve, kas ir segmentā viens no garākajiem. Kopā ar 2,68 m garo atstatumu starp asīm jaunais 3008 nodrošina maksimālu ērtumu un telpu visiem braucējiem. Tāpat ir paplašināts bagāžas nodalījums, kurā vienā gabalā ietilpst 520 litri (VDA) un ko var palielināt līdz 1580 litriem.

Nebijusi braukšanas pieredze

Pateicoties jaunajai EMP2 platformas šasijai un tās slavenajām dinamiskajām īpašībām, jaunais Peugeot 3008 piemīt ērtuma un vadāmības sabalansētība. Balstiekārta ir noregulēta atbilstoši visiem spēka avotiem, lai panāktu patiesu braukšanas baudījumu. Virsbūves detaļās ir izmantoti ļoti izturīgi un viegli materiāli, kas kopā rada ievērojamu svara samazinājumu (-100 kg salīdzinājumā ar tā priekšgājēju), kas savukārt nodrošina mazāku degvielas patēriņu, pasīvo drošību un spēku.

Jaunais Peugeot 3008 ir patiess pilsētas krosovers, kam piemīt īsts apvidus automobiļa spējīgums, galvenokārt pateicoties Advanced Grip Control sistēmai. Pilnveidotā vilces sistēma izmanto šādas iekārtas:
· optimizēta vilces spēka kontrole ar pieciem saķeres līmeņiem (standarta, sniegs, dubļi, smiltis, ESP izslēgts), kas tiek kontrolēta ar pogu, kas atrodas centrālajā konsolē;
· īpašas Mud & Snow 18” riepas;
Hill Assist Descent Control HADC ir palīgfunkcija braukšanai pa slīpumu, nodrošinot absolūtu un pilnīgi drošu kontroli pār automobili un pārvietošanos pa pēkšņām nogāzēm.

Jaunais Peugeot i-Cockpit – ērts, ergonomisks un intuitīvs

Jaunais i-Cockpit ir visos aspektos soli priekšā. Kvalitatīvāks, ar tehnoloģiskāku dizainu, intuitīvāks – aizraujošais i-Cockpit® iemieso Peugeot redzējumu par to, kāda nākotnē būs automobiļa vadīšanas vide:
• vēl kompaktāka stūre ar jaunu dizainu, piedāvā vadītājam plašāku redzeslauku un vairāk vietas kājām;
• HeadUp stila indikatoru bloks ir digitālais ekrāns ar 12,3” augstu rezolūciju un futūrisku grafiku. Indikatoru bloku var iestatīt un vadītāja redzeslaukā attēlot visu tam nepieciešamo informāciju. Katras konfigurācijas estētiku akcentē animācijas un pārejas;
• Papildus 8” skārienjutīgais ekrāns ir gluži kā planšetdators instrumentu paneļa vidū. Interaktīvā tehnoloģija un pilnveidotais jutīgums ir radīti, lai nodrošinātu vēl ērtāku lietošanu.

Standarta aprīkojumā tiek piedāvātas divas iespējamās salona vides. Viena no tām „Boost” – dinamiska braukšanas stila piekritējiem un otra „Relax”– mierīgas un ērtas braukšanas baudīšanai. Abas vides var regulēt un līdz ar to gan vadītājam, gan pasažieriem tiek piedāvāta personīga, unikāla, aizraujoša un neaizmirstama braukšanas pieredze. Augstākās tehnoloģijas tiek kombinētas ar kvalitatīviem materiāliem un detaļām, piemēram, ādas interjers, hromēti elementi, spīdīgas melnas dekoratīvās līstes. Rezultāts – augstākā līmeņa kvalitāte un atraktivitāte.

Augsto tehnoloģiju risinājumi un ērtuma aprīkojums

Papildus lieliskajai dinamikai un augsta līmeņa salona kvalitātei, jaunais Peugeot 3008 piedāvā arī segmentā labāko ērtuma un drošības aprīkojumu. Atkarībā no versijas standarta vai papildu aprīkojumā tiek piedāvātas vairākas ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) vadītāja palīdzības sistēmas, lai samazinātu riskus, palielinātu ērtumu un drošību:
· Active Safety Brake un Distance Alert funkcija palīdz izvairīties no nelaimes gadījumiem, riska situācijās samazinot automobiļa ātrumu līdz pilnīgai tā apstādināšanai;
· Active lane departure warning informē, ja automobilis pārbrauc ceļa nepārtraukto līniju. Vienlaikus koriģē stūri, novadot automobili atpakaļ pareizajā joslā;
· Driver attention warning sistēma brīdina vadītāju, ja tas divu stundu laikā nav atpūties un pastāvīgi braucis ar ātrumu, kas pārsniedz 65 km/h;
· Automātiskā lukturu pārslēgšana automātiski pārslēdz priekšējos lukturus uz tālajām vai tuvajām gaismām;
· Ātrumu ierobežojošo ceļa zīmju identifikācija informē vadītāju par atļauto braukšanas ātrumu;
· Ātruma ieteikums informē vadītāju, ja tas pārsniedz atļauto ātrumu;
· Adaptive Cruise Control with Stop function ļauj uzturēt vispārējai satiksmei piemērotu ātrumu un automātiski to koriģēt atbilstoši priekšā braucošajam automobilim;
· Aklās zonas monitors informē vadītāju sānskata spogulī par aklajā zonā esošu automobili, lai izvairītos no sānu sadursmes, mainot braukšanas joslas;
· Visio Park (360° skats): automobilis ir aprīkots ar videokamerām, kas nodrošina 360° skatu ap automobili;
· Park Assist automātiskā vadītāja palīdzības sistēma palīdz veikt paralēlo parkošanos.

Ikdienas sakaru un ērtumu nodrošina:

· Mirror Screen savienojams ar Apple CarPlay un Mirrorlink Android sistēmām;
· Wireless Smartphone recharging tālruņa bezvadu uzlādēšana;
· 3D connected navigation 3D navigācija ar balss atpazīšanu kopā ar informāciju par reālā laika satiksmi, izmantojot TomTom Traffic funkciju, kā arī iespēju ar navigāciju iestatītos norādījumus attēlot HeadUp ekrānā;
· Hands-Free elektriskā aizmugurējā lūka, kas atveras pie noteiktas kājas kustības;

Vadītājs un pasažieri var vienkārši sēdēt un izbaudīt braucienu! Pat īsi ikdienas pārbraucieni ir bagātināti ar jauniem piedzīvojumiem, kas ietver lielisku skaņas izolāciju un daudzās ērtības funkcijas, no kurām lielākā daļā pārspēj vidējo segmenta līmeni. Priekšējie sēdekļi, kas ieņem ķermeņa formu, kam kā papildu aprīkojumu var pievienot 8-punktu pneimatisko masāžas sistēmu, liela stikla jumta lūka, kas ir aprīkota ar pārsegu un gaismas joslām, kā arī augstākā līmeņa Premium FOCAL® Hi-Fi sistēma. Sadarbībā ar zīmolu FOCAL®, Peugeot piedāvā pasaulē pirmo rūpnīcā uzstādīto Hi-Fi sistēmu, kas ietver FOCAL® tehnoloģiju, kas sastāv no 10 skaļruņiem, basa skaļruņiem un 515W pastiprinātājiem.

Ekonomiski, bet jaudīgi dzinēji

Jaunajā Peugeot 3008 sortimentā būs pieejami automobiļi ar jaudīgiem, bet ārkārtīgi ekonomiskiem Euro6.1 benzīna un dīzeļmotoriem.

Jaunās paaudzes turbopūtes benzīna motori ar CO2 izmešu līmeni no 117 līdz 129 g/km:
– 1.2 PureTech 130 Zs S&S / 6 pakāpju manuālā pārnesumkārba / vidējais degvielas patēriņš 5.1 l/100km
– 1.2 PureTech 130 Zs S&S / 6 pakāpju automātiskā pārnesumkārba / vidējais degvielas patēriņš 5,2 l/100km
– 1,6 THP 165 Zs S&S / 6 pakāpju automātiskā pārnesumkārba / vidējais degvielas patēriņš 5,7 l/100km

Savā segmentā labākie BlueHDi dīzeļmotori ar CO2 izmešu līmeni no 100 līdz 121 g/km:
– 1.6 BlueHDi 100 Zs S&S / 5 pakāpju manuālā pārnesumkārba / vidējais degvielas patēriņš 4,0 l/100 km
– 1.6 BlueHDi 120 Zs S&S / 6 pakāpju manuālā pārnesumkārba / vidējais degvielas patēriņš 4,0 l/100 km
– 1.6 BlueHDi 120 Zs S&S / 6 pakāpju automātiskā pārnesumkārba / vidējais degvielas patēriņš 4,2 l/100 km
– 2,0 BlueHDi 150 Zs S&S / 6 pakāpju manuālā pārnesumkārba / vidējais degvielas patēriņš 4,4 l/100 km
– 2,0 BlueHDi 180 Zs S&S / 6 pakāpju automātiskā pārnesumkārba / vidējais degvielas patēriņš 4,8 l/100 km

Jaunais PEUGEOT 3008 SUV izceļas ne tikai ar savu vizuālo pievilcību, bet arī ar labi pārdomātu risinājumu, un tāpēc veiktspējas un funkciju ziņā var droši stāties blakus citiem sava segmenta labākajiem automobiļiem un spodrināt zīmola labo slavu.

4,45 metrus garais automobilis atrodas segmenta centrā. Lai gan jaunais modelis ir 8 cm garāks par iepriekšējās paaudzes pārstāvi, papildu garums ir jūtams attālumā starp asīm un tātad arī salonā – 2675 mm plats un par 62 mm lielāks nekā vecajam 3008. Minētais attālums starp asīm ir viens no ievērojāmajiem garuma parametriem automobiļu tirgū. 1,84 m platā (līdzīgi iepriekšējai paaudzei, taču ar plašāku salonu) PEUGEOT 3008 augstums ir palicis nemainīgs jeb 1,62 m (kopā ar jumta bagāžnieku), kas ir nozīmīgs aerodinamiskos raksturojumus ietekmējošs faktors, taču ļauj pasažieriem justies pietiekami komforti. Kombinācijā ar palielajiem diskiem un 22 cm klīrensu tas izskatās impozanti.

Līdztekus jaunā automobiļa optimizētajam dizainam būtisks progress ir panākts arī svara ziņā, vidēji samazinoties par 100 kg. Lai to panāktu, katra detaļa un katrs process ir izgājis veselu dizaina veidošanas ciklu, kā rezultātā sasniegts optimāls svars attiecībā uz degvielas ekonomiju, pasīvo drošību un automobiļa dinamisko veiktspēju. Galvenās īpašības:

– Ļoti izturīgi VHSS un UHSS tēraudi
– Termoplasta bagāžas nodalījuma grīda un aizmugures lūka.
– Alumīnija spārni, priekšējā balstiekārta un aizmugures sēdekļu karkass
– Zemāks motora trokšņa līmenis, kas ļauj samazināt skaņas slāpēšanai izmantojamo materiālu daudzumu

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.