Varenapvidnieku “Mercedes” ražotājs piedāvā savu projektu (+ foto)

Austrijas kompānija “Magna Steyr,” kas ražo tajā skaitā arī “Mercedes” G klases apvidniekus un īpaši dārgo un ekskluzīvo trīsasu “G63 AMG 6×6” (cena-gandrīz pusmiljons eiro) Ženēvas autoizstādē nāks klajā ar savu projektu – konceptauto “Mila Plus hybrid.”

4,4 m garās kupejas “Mila Plus hybrid” galvenās sastāvdaļas ir rāmis no sapresētiem alumīnija profiliem, plastikāta virsbūves paneļi, akumulatoru baterija, trīscilindru benzīna dzinējs un divi elektromotori – katrai asij pa vienam. Hibrīdsistēmas kopējā jauda ir 272 ZS (580 Nm) un brīdī, kad hibrīdauto kustībai tiek izmantoti visi trīs agregāti, automobilis līdz 100 km/h paātrinās  4,9 sekundēs. Izmantojot tikai abus elektromotorus 80 km/h tiek sasniegti 3,6 sekundēs.

Foto: Publicitātes foto

Ar pilnībā uzlādētiem akumulatoriem “Mila Plus hybrid” var nobraukt 500 kilometrus, bet 75 km no tiem var veikt ar elektrību. “Magna Steyr” uzsver, ka viņu ražojums ir videi draudzīgs un visus komponentus var utilizēt bez kaitējuma apkārtējai videi. 

Foto: Publicitātes foto

Koncepta konstrukcijā izmantoti īpaši viegli materiāli, kas ļāvuši noturēt hibrīdauto masu pusotras tonnas robežās (1520 kg). Mila Plus hybrid izceļas ar sevišķi zemu CO2 izmešu līmeni, kas nepārsniedz 32 gramus uz vienu kilometru.

Vairāk informācijas “Magna Steyr” sola sniegt Ženēvas izstādē (5.03-15.03), piebilstot, ka hibrīdauto sērijveida ražošana varētu sākties divu – trīs gadu laikā.

Foto: Publicitātes foto

“Mila Plus hybrid” nav “Magna Steyr” vienīgais koncepts – 2011.gadā austrieši prezentēja elektroautomobili “Mila EV,” bet divus gadus vēlāk pārsteidza ar “Mila Coupic” konceptu – automobili-transformeru, kas varēja pārvērsties par divdurvju krosoveru, kupeju vai kabrioletu.

Mila EV – 2011.gads Foto: Publicitātes foto

Mila Coupic – 2013.gads Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.