Populārākie Eiropā – “Volkswagen” un “Golf”

“Volkswagen Golf” jau sesto gadu pēc kārtas kļuvis par Eiropas pircēju iecienītāko modeli.

Saskaņā ar “Jato Dynamics” informāciju par tirgus attīstību, 2014.gadā vācu autobūves kompānija pārdevusi 520 958 “Golf” saimes automobiļu, kas ir par 11,1% vairāk nekā gadu iepriekš. Golfiņam seko mazauto “Ford Fiesta” (308 999, +5,3%)  un “Renault Clio” (300 924, +5,1%).

Tālākās vietas ieņem “Volkswagen Polo” (280 378), “Opel Corsa” (252 420), “Ford Focus” (222 834), “Peugeot 208” (215 312), “Skoda Octavia” (206 362), “Nissan Qashqai” (204 200) un “Audi A3” (200 157). “Jato Dynamics” atzīmē, ka no pirmā desmita tikai divi modeļi: “Ford Focus” un “Peugeot 208” zaudējuši daļu pircēju, kas rezultātu atskaitē parādās kā mīnus 0,6 un 9,5 procenti.

Arī Eiropas populārākās automarkas gods pieder “Volkswagen.” Pērn kompānija pārdevusi 1 miljonu 612 895 eksemplāru, kas ir par 3,9% vairāk nekā 2013.gadā. Salīdzinājumam: otrās vietas ieguvējs “Ford” 2014.gadā realizējis 961 844 automobiļu (+4,3%) bet trešās vietas īpašnieks “Opel” – 885 714 (+7,4%).

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.