A1 hečbeks kļūst par pirmo Audi ar trīscilindru motoru (+ foto)

Vācijas autobūves kompānija Audi iepazīstinājusi ar hečbeka A1 restailinga modeli. Modernizācijas procesā tam piešķirti jauni trīscilindru benzīna (1.0 TFSI) un dīzeļa (1.4 TDI ultra), dzinēji, kas attīstīs 95 un 90 ZS jaudu, ierakstot vēsturē A1 kā pirmo Audi ar trīs cilindru motoru.

Neskaitot jau pieminētos trīscilindru motorus, modernizētā A1 dzinēju paletē būs arī 1.4 TFSI (125,150 ZS) un 1.8 TFSI (192 ZS) benzīna dzinēji, kā arī 1,6 litru 116 ZS dīzelis. Visus spēka agregātus varēs kombinēt ar septiņu pakāpju S-tronic robotizēto pārnesumkārbu, taču rūpnīcas komplektā tā būs vienīgi visjaudīgākajam agregātam.

Hečbeka jaudīgās modifikācijas S1 tehniskā puse nav mainīta – tāpat kā pirms modernizācijas, arī tagad tā motortelpā atrodas 231 ZS jaudīgs divlitru benzīna turbomotors.

Atjaunotā hečbeka vizuālo izskatu raksturo jauni galvenie lukturi, citas formas miglas lukturu ietvari un pārveidota aizmugures optika. A1 interjers nav mainīts, toties garumā hečbeks pielicis trīs centimetrus, sasniedzot 3,98 m kopgarumu. Savukārt tehniskais arsenāls uzlabots ar jaunu stūres pastiprinātāju un regulējamiem amortizatoriem (opcija), kuru cietība mainās atkarībā no izvēlētā Audi drive select sistēmas režīma.

Audi A1 kļuvis par trešo vācu kompānijas modeli šoruden, kam veikts restailings. Pirms tam jauno izskatu atrādīja sedans A6 un krosovers Q3.

 

 

 

Foto: Publicitātes foto

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.