“Ford” modernizējis minivenu “C-Max” (+ foto)

Dažas dienas pēc “S-Max” attēlu publicēšanas internetā, “Ford” nodevis globālā tīmekļa lietotāju vērtēšanai arī septiņvietīgā minivena mazā brāļa – “C-Max” attēlus.

Foto: Publicitātes foto

Arī piecvietīgais “C-Max” tagad dižojas ar “Aston Martin” līdzīgo radiatora resti, jauniem starmešiem, LED dienas gaitas lukturiem un uzlabotu aprīkojuma klāstu.

Foto: Publicitātes foto

Minivena salons tagad daudz labāk pasargāts no apkārtējiem trokšņiem un motora izdotās skaņas, iekārtojumam izmantoti augstvērtīgāki apdares materiāli, bet pogu un vadības slēdžu izvietojums ieguvis loģiskāku izkārtojumu. Pircējus noteikti iepriecinās jaunais SYNC2 multimediju komplekss ar astoņu collu ekrānu, USB pieslēgvietu un balss vadību, savukārt opciju sarakstam pievienota apsildāma stūre un bagāžnieka atvēršanas „komforta” funkcija (pirmoreiz šīs klases automobiļiem), kas iedarbinās vāka pacelšanas/nolaišanas mehānismu, ja zem aizmugures bufera pašūpos kāju.

Foto: Publicitātes foto

Palīgierīču arsenālā (daļējs uzskaitījums): aktīvā parkošanās palīgsistēma, sistēma, kas brīdina par iespējamo sadursmi ar priekšā braucošo transportlīdzekli, adaptīvā kruīzkontrole, aklā leņķa asistents  u.c.)

Foto: Publicitātes foto

“C-Max” motoru klāstā būs jau pazīstamais 1,0 litru trīscilindru “EcoBoost” benzīna agregāts ar 100 un 125 ZS, kam vēlāk pievienosies 1,5 litru “EcoBoost” ar 150 un 180 ZS, savukārt dīzeļu izvēlē 1,5 litru TDCi četru cilindru motors ar 95 vai 120 ZS, kā arī 2,0 litru TDCi ar 150 ZS. Visi motori jau sērijveidā komplektēti ar “Start-Stop” sistēmu.

Foto: Publicitātes foto

 

Foto: Publicitātes foto

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.