Jaunais “Peugeot 508” ar spēcīgu raksturu (+ foto)

Peugeot ir prezentējis jauno vidējās klases modeli “Peugeot 508”, kam ir daudz jaudīgāks dizains nekā tā priekšgājējam, un kas atspoguļo Peugeot ambīcijas šajā segmentā. Jaunais modelis ir aprīkots ar modernām iekārtām, tādām, kā skārienjutīgu ekrānu, atpakaļskata kameru un aklā punkta brīdināšanas sistēmu.

Jaunajam 508 modelim ir arī ekonomiski un jaudīgi Euro 6 dzinēji, piemēram,  2-litru BlueHDi 150 zs dīzeļa motors, kura vidējais degvielas patēriņš ir tikai 4,3 l 100/km un CO2 izmeši tikai 105 g uz kilometru, kas pie dotās jaudas ir vislabākais rādītājs savā klasē.

Foto: Publicitātes foto

“Peugeot 508” debitēja 2011. gada sākumā, nodrošinot modelim veiksmīgu pozīciju D segmentā. Sākotnēji modelis bija pieejams ar sedana un universāla virsbūvi, vēlāk tika piedāvāts arī pilnpiedziņas ar HYbrid4 (dīzelis-hibrīds) tehnoloģiju aprīkotais PEUGEOT 508 RXH, pateicoties kuram automašīnu tirgū izveidojās unikāls segments.

Jaunais 508 iemieso zīmola ambīcijas, tādējādi uzlabojot Peugeot pozīciju tirgū, sniedzot vēl augstāku kvalitātes līmeni. Peugeot dizaineri jaunajam modelim ir izmantojuši modernas tehnoloģijas, un piešķīruši tā ārienei spēcīgu un unikālu raksturu. Modernā dizaina centrā ir vertikāls dekoratīvais siets, kuru pirmo reizi grezno lauvas logo. Tas norāda arī uz Peugeot nākotnes modeļu stilu.

Foto: Publicitātes foto

508 priekšējo daļu raksturo ED priekšējie lukturi, radot iespēju izmantot LED tehnoloģiju gan dienas gaitas, pagriezienu, gan arī miglas lukturiem. Dzinēja pārsegs ir veidots horizontālā veidā, tādējādi nodrošinot labāku līdzsvaru starp priekšējo un aizmugures daļu. Sedana aizmugures daļā esoši lukturi trīs nagu formā piešķir modelim spēku un raksturu.

Jaunajam “Peugeot 508” modelim ir elegants augstākās klases salons, tajā izmantotie materiāli ir kvalitatīvi un apdare ir moderna un rafinēta. Vadības panelī esošais 7 colu skārienjutīgais ekrāns nodrošina intuitīvu vadību lielākajai daļai transportlīdzekļa funkciju. Tā rezultātā vidus konsolē atrodas mazāk pogu, un ir izveidota arī aizslēdzama mantu glabātuve. Autovadītāja priekšā esošais instrumentu panelis ir pilnvērtīgs, sniedzot autovadītājam iespēju, nenovēršot acis no ceļa, pārvaldīt lielāko daļu no automašīnas iekārtām, šo iespēju atbalsta arī krāsains Head-Up ekrāns ar braukšanas ātruma un navigācijas informāciju.

Foto: Publicitātes foto

Šī modeļa aprīkojuma sarakstā ir arī automašīnas atvēršanas un iedarbināšanas sistēma, kurai nav jāizmanto atslēga, elektriskā stāvbremze, automātiskā funkcija pret priekšējo lukturu apžilbināšanu, četru zonu automātiskā klimata kontroles iekārta, JBL Hi-Fi stereo un daudz kā cita. Mēs piedāvājam arī interneta savienojumu, kas ir balstīts uz mobilā interneta tehnoloģiju un kas ir pieejams, izmantojot jaunās paaudzes PEUGEOT Connect Apps.

Aplikācijas ir viegli pieejamas, un to izmantošana ir vienkārša. Autovadītāja lietošanā ir praktiska informācija priekš ikdienas pārvietošanās, kas tiek atjaunota reālajā laikā: tuvākās bezmaksas autostāvvietas, degvielas cenas tuvākajos benzīntankos, satiksmes informācija, tūrisma informācija Michelin Guide vai TripAdvisor, un kontakti.

Jaunākais no jaudas avotiem Euro6 benzīna dzinējs 1,6 THP 165 Stop&Start ir pieejams gan modelim ar sešu pārnesumu manuālo pārnesumu kārbu, gan arī ar jauno EAT6 sešu pārnesumu automātisko pārnesumu kārbu. Ir samazināti CO2 izmešu daudzumi līdz 129g/km (6-pārnesumu manuālā pārnesumkārba), agrāko 144 g/km vietā. Ir pieejams arī jauns dīzeļa dzinējs 2-litru BlueHDi 180 zs EAT6 ar sešu pārnesumu automātisko pārnesumu kārbu, kura COizmeši ir tikai 111 g/km, kas ir arī viens no labākajiem rādītājiem tā segmentā.

Foto: Publicitātes foto

“Peugeot 508 RXH” versijai piedāvātā Hybrid4 tehnoloģija vēl aizvien ir unikāla un vienlaikus arī ļoti veiksmīga visā pasaulē, mūsdienās tā ir pacēlusies jau līdz otrajai pozīcijai Eiropas hibrīdu segmentā (pieejama modeļiem 3008, 508 un RXH). Hybrid4 ir kombinēts 163 zirgspēku 2-litru HDi dīzeļdzinējs ar 37 zs elektrodzinēju, abi motori virza attiecīgi priekšējo vai aizmugures asi, strādājot atsevišķi vai kopā. Autovadītāja izvēlē ir četri braukšanas režīmi (ZEV, 4WD, Sport un Auto), lai varētu vislabāk piemēroties dažādiem ceļa apstākļiem. Dzinēja CO2 izmeši ir tikai 85 g/km un vidējais degvielas patēriņš ir tikai 3,3 l/100km.

Jaunais  “Peugeot 508” tiek ražots Francijā Renne rūpnīcā, un Baltijas valstīs jaunais modelis pārdošanā nonāks 2014. gada oktobrī.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Dalies:

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.