“AUDI AG” izaugsme arī aprīlī mērāma ar divciparu skaitli

Veiksmīgs otrā ceturkšņa sākums — salīdzinājumā ar šo pašu mēnesi pērn Audi noiets visā pasaulē aprīlī ir palielinājies par 11,6% līdz aptuveni 149 050 premium klases automobiļiem. Uzņēmuma piegāžu skaits atkal pieaudzis visos pasaules reģionos. Eiropā Audi pārdošanas apjoms palielinājies par 8,6%, Ziemeļamerikā — par 16,7% un Āzijas-Klusā okeāna reģionā — par 15,3%. Kopumā kopš gada sākuma Audi izvēlējušies 561 900 klientu, kas ir par 11,7% vairāk nekā pērn.

„Spēcīgajā aprīļa mēnesī mūsu divciparu skaitlī mērāmā izaugsme kopš pirmā ceturkšņa turpinās, un mēs turpinām pārspēt paši savus mērķus,” paziņoja AUDI AG Pārdošanas nodaļas valdes loceklis Luka de Meo. „Pieprasījums pēc Audi visā pasaulē attīstās ļoti pozitīvā virzienā, jo īpaši kompaktajā klasē un pilnizmēra modeļiem. Tādējādi mēs stiprinām mūsu stāvokli tirgū abās četru gredzenu zīmola grupās.”

Aprīlī klientiem tika piegādāti 15 542 kompaktās klases apvidus auto modeļi Q3*, kas bija par 29,3% vairāk. Noieta rādītāji jaunajai A3 saimei*, kuras modeļu tirdzniecība tiek uzsākta pakāpeniski, palielinājās vēl vairāk — par 44,4% līdz 25 766 vienībām. Salīdzinājumā ar attiecīgo laika periodu pērn pozitīvs pieaugums bija arī pilnizmēra modeļu A6*, A7 Sportback*, Q7* un A8* pieprasījumā — šī segmenta kopējais pieaugums bija 9,1%. Īpaši populārs pieprasītāko Audi modeļu vidū izrādījās A6 Avant*, kura noiets palielinājās par 21,0% līdz 4 934 automobiļiem. Pieprasītākā sedana modeļa A4 Avant* noiets pieauga par 7,5% līdz 7677 piegādēm.

Foto: iAuto.lv

Eiropā pēc A3 laišanas tirdzniecībā pavasarī tika uzsākta īpaši efektīvo ultra modeļu A4* un A6 tirdzniecība. Augstais pieprasījums pēc visiem trijiem modeļiem aprīlī nodrošināja 8,6% noieta pieaugumu — reģionā tika piegādāts 71 150 automobiļu. Tāpat ievērojami pieauga Audi pārdošanas apjomi Apvienotajā Karalistē, kur tika piegādāti 12 630 automobiļu — par 23,8% vairāk nekā 2013. gada aprīlī. Beļģija (+26,1%, 3553 automobiļi) bija vēl viens svarīgs noieta tirgus Eiropā, kurā Audi izaugsme bija mērāma ar divciparu skaitli. Vietējā tirgū Vācijā turpinājās iepriekšējie četru gredzenu zīmola panākumi, noietam palielinoties par 8,9% līdz 25 503 transportlīdzekļiem. Neskatoties uz sarežģīto ekonomisko situāciju valstīs, Audi izdevās saglabāt pozitīvu noietu arī Itālijā (+8,9%, 4270 automobiļi) un Spānijā (+4,4%, 3541 automobiļi).

Galvenais notikums Amerikas Audi tirgū bija A3 Sedan tirdzniecības uzsākšanas ASV. Sākot ar rudeni, Audi piedāvās šo modeli arī TDI tīrā dīzeļdzinēja versijā, un tādējādi līdz ar 2015. gadā plānoto A3 Sportback TDI* tirdzniecības uzsākšanu plašākais dīzeļdzinēja modeļu klāsts ASV premium klasē tiks izvērsts vēl vairāk. Pilnizmēra modeļu vidū ļoti veiksmīgs izrādījās A7 — aprīlī tika pārdotas 816 vienības, kas bija par 26,5% vairāk nekā pirms gada. Kopumā Audi noiets ASV pagājušajā mēnesī palielinājās par 19,0% līdz 15 653 automobiļiem.

Ķīnā jaunās A3 saimes pirmie pārstāvji Sportsback un Sedan veidolā nonāca pie izplatītājiem martā. Lielākoties pateicoties lielajam apvidus automobiļu pieprasījumam, Audi noiets aprīlī pieauga par 16,8% līdz 45 216 vienībām. Tika pārdoti 16 910 Q modeļi, kas bija par 43,3% vairāk nekā 2013. gada aprīlī. Pilnizmēra apvidus automobiļa Q7 noiets pieauga par 25,6%. Kopš janvāra šī modeļa pārdošanas apjoms ir palielinājies par 79,0%.

Foto: Publicitātes foto

Foto: iAuto.lv

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.