Frankfurtē: Peugeot prezentē jauno 308 un konceptu 308 R

Frankfurtes automobiļu izstādē notiks pilnīgi jaunā Peugeot 308 prezentācija, tiks izstādītas arī 3008 un 5008 atjaunotās versijas, BlueHDi modeļi, HYbrid4 pilnpiedziņas dīzeļa-hibrīda modeļi, 208 HYbrid FE un 2008 HYbrid Air koncepta automobiļi, sporta kupeja RCZ R un koncepta auto ONYX.

Frankfurtes auto izstādē Peugeot piedalās kopumā ar 30 automobiļiem un konceptiem, ar tiem var tuvāk iepazīties 2900-kvadrātmetrus lielā teritorijā. Ekspozīcijas uzmanības centrā ir pilnīgi jaunais 308 modelis, kas ir radies dizaineru un inženieru kopējas sadarbības rezultātā, tas ir īpašs, intuitīvs, un minimālismā veidota dizaina hečbeks. Mazās-vidējās klases automobiļu segmentā, kas aizņem arvien lielāku Eiropas tirgu daļu, jaunais, uz EMP2 platformas radītais, Peugeot 308 modelis ir vieglāks un kompaktāks – tas ir 140 kg vieglāks par iepriekšējo versiju, tikai 4,25 metrus garš un tam ir zemāks smaguma centrs. Rezultātā ir iegūta pirmklasīga dinamika, vadāmība, ērtība un augstākās kvalitātes virsbūves stabilitāte. Vienlaikus tam piemīt arī Peugeot raksturīgi zems CO2 izmešu daudzums un ekonomisks motors.

Peugeot 308 and 308R Foto: Publicitātes foto

Peugeot 308 Foto: Publicitātes foto

Jaunā 308 modeļa minimālistiskais un tehnoloģiskais interjers var lepoties ar savu PEUGEOT Cockpit autovadītāja vietu, kas ir radīta, gūstot iedvesmu no SR1 koncepta automašīnas, – to raksturo kompakta stūre, Head-Up Display tipa rādītāju bloks, augsta vidējā konsole un 9,7 collu skārienjutīgais ekrāns. Jaunums aprīkojuma jomā ir pilnie LED priekšējie lukturi, kas iekļauti augstāka aprīkojuma līmeņa versiju standarta aprīkojumā.
Tiem vadītājiem, kuriem patīk braukt ātri, Peugeot ir radījis 308 R Concept modeli, kam ir lielāks riteņu platums. Automobilis, kam ir pazemināta oglekļa šķiedru virsbūve, slēpj sevī 1,6 litru benzīna dzinēju, kura maksimālā jauda ir 270 Zs (199kW).

Vēl sportiskāku automobiļu cienītāji tagad Frankfurtē var iepazīties ar sērijas modeļa RZC R sporta kupeju, kas kļūs par visjaudīgāko Peugeot sērijmodeli. Jaunajam 1,6 litru 270 Zs dzinējam šajā kategorijā ir izcili laba jauda, turklāt degvielas patēriņš tam ir tikai 6,3 litri uz 100 kilometriem. Apbrīnas vērts ir arī superauto Onyx, kas pārsteidz ar savu radikālo virsbūvi un 20-collu diskiem. 600 Zs 3,7 litru V8 HDi hibrīda motors atrodas aizmugurē vidusdaļā, pārnesumu kārbai ir 6-pārnesumi un pakāpeniskais pārslēgums, kā arī piekares izveidē ir izmantota pieredze, kas gūta sacīkšu trasēs. To visu satur kopā oglekļa šķiedras virsbūve, kas, pateicoties saviem kontrastainajiem materiāliem un krāsu toņiem, nepaliks nepamanīta.

3008 un 5008 izstādē ir apskatāmi jaunā dizaina veidolā un ar vairākiem tehnoloģiskiem uzlabojumiem.

Izstādē prezentētos jaunos Peugeot modeļus bez to novitātes vieno arī zemais degvielas patēriņš un vidējais CO2 izmešu daudzums, kam ir būtiska nozīme, lai nodrošinātu veiksmi automobiļu tirdzniecībā. Tikai šajā gadā vien Peugeot ir spējis samazināt CO2 izmešu daudzumu vēl par 5 g/km. Peugeot pastāvīgi veic iekšdedzes dzinēju optimizēšanu un jaunu risinājumu izstrādi, piemēram, tirgū tika ieviests viena litra dzinējs un tiek izmantota HYbrid4 dīzeļhibrīda tehnoloģija. Ar tehnoloģisko uzlabojumu palīdzību Peugeot vēlas sasniegt savu mērķi, kas ir divu litru degvielas patēriņš uz 100 km.

Peugeot 308 and 308R Foto: Publicitātes foto

Peugeot 308 Foto: Publicitātes foto

Peugeot 308 Foto: Publicitātes foto

Peugeot 308 Foto: Publicitātes foto

Peugeot 2008 HybridAir koncepts Foto: Publicitātes foto

Peugeot 308 and 308R Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.