Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO)

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro.

G-klase ir iecienīta futbolistu, reperu un veiksmīgu darboņu aprindās, turklāt tas ir viens no pēdējiem „īstajiem apvidus auto tirgū”, tā jaunāko modeli pieteic vācu presē. Ražotājam tas ir veiksmīgs modelis, tādēļ nav brīnums, ka arī aktuālais modelis ir jāgaida rindā vairāk kā gadu.

Kas attiecas uz facelift modeli, tad vizuālās pārmaiņas raksturo jauna radiatora reste ar četrām horizontālām līstēm (iepriekš trīs), jauni bamperi ar jauna zīmējuma restītēm, kas noslēdz gaisa pievadus, virsbūves priekšējo statņu uzlikas, kas uzlabo aerodinamiku un samazina trokšņu līmeni. Ir arī mazāki, taču pārdomātāki risinājumi, piemēram, optimālāks atpakaļskata kameras novietojums ar mazgāšanas sprauslām, kas izbīdās, kad ieslēdz atpakaļgaitu vai jaunie 18 collu riteņu diski ar uzlabotu aerodinamiku. AMG modelim sērijā arī LED-Multibeam adaptīvie lukturi ar 84 atsevišķām un vadāmām diodēm un AMG Active Ride Control adaptīvā piekare.

Salonā līdz ar G-klasei raksturīgo rokturi priekšējam pasažierim un trīs diferenciāļu bloķētāju slēdžiem arī ar nappa ādu apvilkta stūre ar funkciju skārienvirsmām, 12,3 collu mērinstrumenti vadītājam un jaunākā MBUX (Mercedes-Benz User Experience) informācijas un izklaides sistēma ar 31,2 centimetru (12,3 collu) ekrānu multivides saturam. Komplektā arī viedtālruņu atbalsts ar Android Auto Wireless vai Apple CarPlay, MBUX Augmented Reality ar navigācijas norādēm un luksofora signālu dublēšanu uz vējstikla, balss komandu asistents ar tradicionālu uzrunu „Hey Mercedes”.

Papildaprīkojumā ietilpst glāžu turētāji ar temperatūras uzturēšanu, bezvadu uzlādes sistēma mobilajām ierīcēm un MBUX augstākās klases izklaides sistēma ar diviem 29,5 centimetru (11,6 collas) skārienekrāniem aizmugures pasažieriem.

AMG modelis

Motoru piedāvājumā G 500 ar jaunu 3,0 litru sešcilindru agregātu, kas attīsta 449 ZS jaudu un 560 ņūtonmetriem griezes momentu, integrētajam startera ģeneratoram ISD īslaicīgi pievienojot papildu 20 ZS un 200 Nm. Sešcilindru dīzeļdzinējs versijā G 450 d attīsta 367 Zs + 20 Zs (ISD), maksimālajam griezes momentam sasniedzot 750 Nm (+200 Nm ISD), bet AMG G 63 aprīkots ar 4,0 litru V8, kas rada 585 Zs un 850 Nm plus 20 Zs un 200 Nm no ISG. Kā jau minēts, visas versijas komplektētas ar 48V tehnoloģiju un ISG, visas strādā apvienojumā ar 9G-Tronic „automātu”.

AMG modelis līdz simtam ieskrienas 4,1 sekundē, maksimālais ātrums 220 km/h, vai 240 km/h, ja iegādāta papildmaksas AMG Performance pakete.

Bezceļos palīdzēs trīs bloķējošie diferenciāļi, funkcija “Caurspīdīgais motora pārsegs” ar 360 grādu kameru attēliem, bezceļu braukšanas programmas.

G klases cenas sākas no 122 808 eiro, savukārt AMG modelim tā pietuvosies 200 000 eiro.

Foto: Mercedes-Benz

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.