Volkswagen parāda visjaudīgāko ID Buzz versiju (+ FOTO)

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen turpina savu GTX modeļu ofensīvu ar šīs saimes ID Buzz versiju.

Apzīmējumu GTX Volkswagen izvēlējis savu elektromobiļu sportiskajām versijām un pēdējo divu nedēļu laikā saimei ir pievienojies hečbeks ID.3 GTX un universāls ID.7 GTX Tourer, kam seko ID Buzz GTX.

Jaunākā GTX pārstāvja piedziņu nodrošina divi elektromotori ar kopējo jaudu 250 KW (340 Zs) un darbinot abu asu riteņus, paātrina busiņu līdz simtam 6,5 sekundēs. Pieejami divi akumulatoru un divi garenbāzes izmēri. Bāzes modelim iebūvēts 84 kWh akumulators, bet pagarināto ID.Buzz GTX komplektē ar 91 kWh enerģijas avotu.

Vizuāli sportiskais GTX atšķiras ar masīvākiem bamperiem, 19 collu riteņiem (21 collu diski papildaprīkojums) un melnas krāsas gaisa pievadiem. Salona noformējumam izmantots melnas krāsas jumts un komforta sēdekļi rombveida rakstā ar sarkanu diegu nošuvēm. Tāpat kā citus Hannoveres elektriskos busiņus, arī GTX var pasūtīt ar piecām, sešām vai septiņām sēdvietām. Sešvietīgā variantā tam ir trīs divu atsevišķu sēdekļu rindas.

Atgādinājums par vēsturisko stikloto Samba autobusu, ir panorāmas stikla jumts, kas ir pieejams ID Buzz ar pagarināto riteņu bāzi – nospiežot pogu, to var aptumšot, lai pasargātu salonu pret sauli un ziņkārīgo acu skatiem.

Jaunievedumu skaitā parkošanās asistents ar tālvadību, ko realizē ar viedtālruņa palīdzību, kā arī izkāpšanas brīdinājuma sistēma: tā uztver no aizmugures tuvojošās automašīnas un velosipēdus un neļauj atvērt durvis, novēršot bīstamās sadursmes ar garāmbraucošajiem velosipēdistiem.

ID Buzz GTX apveltīts ar 1121 līdz 2469 litru ietilpības bagāžnieku, bet uzlādes stacijā tas uzkavēsies vien 25 minūtes, lai savu 79 kWh akumulatoru uzlādētu no desmit līdz 80 procentiem, ar pieņēmumu, ka izmantota uzlāde ar 185 kW.

ID Buzz GTX cenu Volkswagen neatklāj, taču eksperti prognozē, ka tā var arī nebūt mazāka par 80 000 eiro.

Foto: Volkswagen

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.