BMW atgriezīsies pie tradicionālāka dizaina

BMW automobiļu dizains nākotnē vairs nebūs tik izaicinošs un pretrunīgs, apsolījis markas galvenais dizaineris Adrians van Hoidonks.

Pēdējo gadu BMW automobiļu dizains tik tiešām izsaucis plašas diskusijas markas entuziastu vidū – milzīgās, izgaismotās restes vai dīvainie lukturu risinājumi ik reizi bija pamats sarunām, kritikai un pat sarkasmam .

BMW vadībai tas nepalika nepamanīts, tādēļ dizaina nodaļas vadītājs Adrians van Hoidonks sarunā ar Top Gear žurnālistiem licis noprast, ka nākotnes BMW transportlīdzekļiem būs tīrāks (Cleaner look) izskats un, iespējams, ar restēm, kuras vairs nebūs tik uzkrītošas.

Speciālists, kurš pie BMW automobiļu izskata ir strādājis tikpat pretrunīgi vērtētā Krisa Bangla vadībā, atzina, ka uzņēmums “neignorē fanu viedokli un vērtējumu”.

No otras puses, kādēļ gan ko mainīt, ja pārdošanas apjomi ik gadu pieaug – piemēram, 2022. gadu ar 2,1 miljonu pārdoto transportlīdzekļu visā pasaulē BMW atkal ierakstīja kā veiksmīgāko vēsturē, spējot realizēt 177 000 M divīzijas automašīnu, kas diezin vai liecina par sliktu dizainu.

Galvenais dizaineris atzina, ka „Mūsu darbā mums ir jāturpina papildināt dizainu ar jauniem elementiem, mēs nevaram tikai atkārtot to, kas mums ir. Runājot par režģi, van Hoidonks domā, ka BMW ir izmēģinājis gandrīz visu, sākot no vertikāla vai ļoti šaura līdz platam līdz ļoti plakanam. Nākotnē vairs nav gaidāms tik radikāls dizains, tādēļ reste tiks veidota, pamatojoties uz kopējām transportlīdzekļa proporcijām vai pēc izteiksmes, ko vēlamies piešķirt automašīnai.”

iVision Dee koncepts, ko BMW parādīja janvārī, sniedza pirmo priekšstatu par to, ko varam gaidīt no bavāriešu dizaineriem. Vai tas nozīmē arī milzu restes galu, vēl redzēsim.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.