Kia pārcenšas ar logotipu un „pārtop par KN”

Kia jaunais modernajām tendencēm atbilstošais logotips mulsina tūkstošiem cilvēku pasaulē, kas trīs pazīstamo burtu vietā saskata tikai divus – KN.

Pēdējos gados autoražotāji cits pēc cita modernizē savu logotipus, atsakoties no apaļajām formām un pārejot uz „plakanāku” stilu, kas labāk izskatās digitālo ierīču ekrānos. Reizē ar to nereti seko arī kādas krāsu vai formu izmaiņas, tikai ne vienmēr tas izdodas veiksmīgi.

Spilgts piemērs ir korejiešu ražotājs Kia, kas jaunajā logo šos trīs burtus sapludinājis tā, ka tie izskatās kā „K” un otrādi apgriezts „N”. Rezultātā tūkstošiem ļaužu vēršas pie Google meklētāja, lodziņā rakstot „apvidus auto KN”, „automobiļu KN cenas”, „automarka KN” u.tml.

Saskaņā ar Google datiem, šādi meklējumi, ko iesnieguši lietotāji no ASV, Kanādas, Austrālijas un Apvienotās Karalistes sasniedz aptuveni 30 tūkstošus mēnesī.

Piebildīsim, ka par jaunu logotipu šonedēļ paziņoja arī Audi: četri riņķi tiek saglabāti, taču hromu turpmāk aizstāj melni balts krāsojums, bet apaļās trīsdimensiju formas – plakanais divdimensiju dizains.

Foto: KIA

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.