95 procenti jaunu detaļu – Lexus NX nomaina paaudzi (+ FOTO)

Lexus iepazīstinājis ar jaunās paaudzes NX, kas tirdzniecībā nonāks līdz šī gada beigām.

Otrās paaudzes NX joprojām zīmīgs ar milzīgo radiatora resti, taču priekšējiem lukturiem ir savādāka forma, turklāt tagad tajos integrētas dienasgaismas, kas iepriekš atradās zem  tiem. Garenos miglas lukturus nomainījuši apaļi, bet aizmugures lukturus savieno elements no gaismas diodēm. Virs aizmugures stikla tagad montē spoileri ar papildu stopsignālu, bet izplūdes sistēmas uzgaļiem piešķirta taisnstūrveida forma. Lexus emblēmas vietā aizmugurē redzams pilnvērtīgs uzraksts drukātiem burtiem.

Jaunā NX salonā ir jauna stūre ar funkciju skārienvirsmām, projekcijas displejs, ciparu mērinstrumenti un 14 collu multimediju sistēmas skārienekrāns. Vadītājs var izvēlēties komforta apgaismojumu no 64 variantiem, pieejama bezvadu viedtālruņa uzlādes funkcija, kā arī iespēja dažas funkcijas (piemēram, gaisa kondicionētāja ieslēgšana pirms braukšanas) vadīt attālināti, izmantojot mobilo lietotni, savukārt aktīvais drošības sistēmu komplekss Lexus Safety System + atbalsta ar tādām tehnoloģijām kā joslu uzturēšana, ceļa zīmju atpazīšana un neredzamās zonas uzraudzīšana.

 NX pamatā tagad GA-K platforma – viena no pielāgojamās TNGA arhitektūras modifikācijām. Šī bāze nodrošina stiprāku struktūru, zemāku smaguma centru un uzlabotu vadāmību un trokšņa izolāciju. To pašu arhitektūru izmanto arī jaunais Toyota Highlander, kas tika ieviests pagājušajā gadā. Ražotājs norādījis, ka 95% detaļu, kas izmantotas jaunā NX konstrukcijā, izstrādātas no jauna.

Jaunā NX dzinēju klāstā būs 2,4 litru 279 Zs turbodzinējs, kas darbojas kopā ar astoņu pakāpju pārnesumkārbu un pastāvīgu pilnpiedziņas sistēmu. Tāpat klientiem tiks piedāvāts 2,5 litru atmosfēriskais motors ar 199 zirgspēkiem (kā Lexus ES un Toyota Camry) un divas hibrīdversijas.

NX 450h + versija ar iespēju uzlādēt akumulatoru no elektrotīkla ir aprīkota ar 2,5 litru iekšdedzes motoru un atkārtoti uzlādējamu litija jonu akumulatoru ar jaudu 18 kWh. Sistēmas kopējā jauda 306 Zs ļauj līdz 100 km/h paātrināties tikai nedaudz vairāk kā 6 sekundēs, bet elektriskā režīmā automašīna spēj nobraukt 63 kilometrus.

NX 350h ir pieejams ar priekšējo vai visu riteņu piedziņu. Hibrīdās spēkstacijas jauda šajā modifikācijā ir 244 zirgspēki. NX 350h līdz 100 km/h paātrinās aptuveni 7,7 sekundēs.

 

 

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.