Porsche bremžu cenā – Vācijā pārdod jaunu (tikpat kā) Lada Kalina universālu (+ FOTO)

Kāds no Vācijas autodīleriem izlicis pārdošanā tikpat kā jaunu Lada Kalina universālu. Automašīna noskrējusi vien 6000 km un maksā nepilnus 9000 eiro.

Populārais izdevums Autobild.de, kas ik pa brīdim izceļ kādu no auto sludinājumiem, šoreiz pievērsies krievu Lada Kalina. Autobild raksta, ka dzirdot vārdu Lada, lielais vairums iedomāsies par leģendāro Niva. Vācijā to pazīst daudzi, bet, kas ir Lada Kalina?

Lada Kalina ir Dacia Sandero&Co konkurents, ko AvtoVAZ ražoja laika posmā no 2005.līdz 2018.gadam. Diez vai varbūt vēl kāds nepretenciozāks auto par šo krievu ražojumu. Optika arī pēc 2014.gada feislifta modernāka nekļuva un to labākajā gadījumā var nosaukt par bezpersonīgu, tādēļ tie, kas meklē stilīgu auto, tālāk var nelasīt.

Kalina stiprā puse ir praktiskums, jo tikai 4,01 m garais rumpis apveltīts ar iespaidīgu 335-670 litru bagāžnieku. Kabīnes iekārtojums ir kaut kas līdzīgs 2000.gadu Ford modeļiem, taču te darbojas tas pats princips – Kalina var būt labs ceļabiedrs ikdienā un uz augstākiem plauktiem nepretendē. Patiesībā, viss, kam vajadzētu būt, te ir un automātiskā klimatkontrole, sēdekļu apsilde un radio ar USB un Bluetotth ir no patīkamām piedevām. Pieticība redzama ik uz soļa, taču nostrādāts labi, kas apliecinājās arī Autobild testā.

Drošības aprīkojuma ziņā Kalina redzama pēdējās rindās: divi gaisa spilveni, ABS un ESP veido ārkārtīgi pieticīgu komplektu.

Sludinājumā piedāvāto Kalina darbina jaudīgākais pieejamais motors – 1,6 litru četrcilindru dzinējs ar 98 ZS un 145 Nm. Sportista ambīcijas šim dzinējam nepiemīt un situāciju nelabo arī piecu pakāpju manuālā pārnesumkārba . Bet klienti to arī negaida, drīzāk gan mazāku degvielas patēriņu, kas ar ražotāja norādītajiem 6,4 litriem uz 100 km, ir visnotaļ patīkams. Pie ieguvumiem jāpieskaita izturīgā šasija, kas viegli tiek galā ar izciļņiem un nelīdzenumiem.

Par šo tikpat kā nelietoto 2018.gada automobili ar tikai 5900 km noskrējienu pārdevējs EifelMosel.de vēlas 8890 eiro – tikpat, cik, piemēram, Porsche būtu prasījis par savu automobiļu keramiskajām bremzēm.

Foto: Ekrānbilde no EifelMosel.de

Dalies:

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *