Volkswagen un Audi dīleru asociācijas vadītājs Dirks Veddigens fon Knaps ir pārliecināts, ka tirgus eksperti būs pārsteigti redzot, kādā tempā „Mēs apsteigsim Tesla ar ID.3”.
Viens no Volkswagen vadošajiem speciālistiem ir pārliecināts, ka Tesla labākie laiki Vācijas tirgū ir garām. Vācu koncerns ilgi skatījās, kā amerikāņi „noslauc krējumu” plašām masām paredzēto elektrisko automobiļu segmentā. Tesla Model 3 varēja triumfēt, kamēr Volkswagen cīnījās ar programmnodrošinājuma problēmām, taču tagad „lielais ritenis ir iekustināts” un tūkstošiem ID.3 plūst uz dīleru centriem.
ID.3 oficiālā pārdošana sāksies septembrī, taču jau tagad redzams, ka pieprasījums daudzkārt apsteidz iepriekš plānoto. Agrāk Volkswagen rēķinājās ar to, ka klientiem savs automobilis būs jāgaida 4-6 nedēļas, taču tagad rinda izstiepusies četru mēnešu garumā, bet ID.3 apjoms ar mazāko 45 kWh akumulatoru pirmajam ražošanas gadam „praktiski izpirkts”.
Pieprasījumu stimulē arī valdība, kas koronavīrusa krīzes mazināšanai paaugstinātājusi prēmiju par e-automašīnu iegādi līdz 9000 eiro. Tas nozīmē, ka klienti, kuri iegādājas elektriskās piedziņas automašīnu cenu kategorijā līdz 40 000 eiro, saņem atlaidi 9000 eiro apmērā.
Volkswagen par labu runā arī servisa centru daudzums – ja Tesla šobrīd piedāvā 10 atbalsta punktus (+ četrus drīzumā), tad Volkswagen un Audi to būs 2000 visā Vācijā.
ID.3 ir pirmais modelis, kas izgatavots uz jaunās MEB platformas. Kopumā vācu koncerns uz šīs platformas plānojis 30 elektriskās piedziņas modeļu līdz 2030.gadam solot izlaist vismaz 20 miljonus šādu automašīnu.
Foto: Ekrānbilde no twitter.com/teslarati