Škoda uzsāk modernizētā Superb ražošanu

Škoda rūpnīcā Čehijas pilsētā Kvasinā no konveijera noripojis pirmais modernizētā Superb eksemplārs. Vidējās klases būs pieejams liftbeka un universāla versijās.

No priekšpuses feislifta versiju visvieglāk atpazīt pēc jaunās formas bampera un radiatora režģa ar dubultām ribām, bet no aizmugures – pēc markas uzraksta, kas izveidots no atdalītiem burtiem. Pirmoreiz kādam Škoda modelim izmantoti pilnībā LED-Matrix lukturi, turklāt nekur jau nav pazudis arī ietilpīgais Superb bagāžnieks – 600 litri liftbekam, 625 – universālam.

Jau bāzes versijā modernizētais Superb būs komplektēts ar bezatslēgas pieejas funkciju, bet visbagātākajā Laurin & Klement versijā priekšējos sēdekļus varēs aprīkot ar ventilāciju un masāžu.

Bāzes versijai būs uzstādīts 120 Zs jaudīgs 1,6 litru TDI dīzelis, kas darbosies tandēmā ar 7DSG. Pieejami arī jauni divlitru dīzeļi ar 150 un 190 Zs kombinācijā ar 6MK vai 7DSG, turklāt spēcīgāko motoru var kombinēt ar pilnpiedziņu, savukārt benzīna agregātu izvēlē 1,5 litru 150 Zs motors ar mehānisko vai DSG kārbu, kā arī divlitru motors ar 190 vai 272 Zs. Jaudīgākais agregāts tikai versijā ar pilnpiedziņu un DSG.

Vēlāk piedāvājumu kuplinās Superb hibrīdversija ar 156 Zs 1,4 litru TSI benzīna motoru un elektromotoru. Sistēmas kopējā jauda ir 218 Zs, bet 13 kWh akumulators ar elektrību ļaus nobraukt aptuveni 55 km. Ražotājs norādījis, ka enerģijas krājumus varēs atjaunot no mājas elektrotīkla, bet kopējā veicamā distance sasniegs 850 km.

Superb ir viens no veiksmīgākajiem Škoda modeļiem, kas trijās paaudzēs (kopš 2001.gada) pārdots 1,25 miljonu eksemplāru lielā skaitā.

Foto: Publicitātes attēls

Dalies:

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.