BMW peļņa otrajā ceturksnī pieaugusi par 13,6%

Vācijas autobūves kompānija BMW šā gada otrajā ceturksnī strādājusi ar 2,2 miljardu eiro tīro peļņu, kas ir par 13,6% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, teikts ceturtdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.

Peļņas kāpumu galvenokārt nodrošinājuši vairāki jauni modeļi, kas nonākuši tirgū.

Tikmēr BWM tirdzniecības apjoms ceturksnī palielinājies par 3,1% – līdz 25,8 miljardiem eiro.

Uzņēmums ceturtdien arī norādīja uz aptuveni 40 jauniem BMW, “Mini” un “Rolls Royce” zīmola modeļiem, kas tirgū nonāks šogad un nākamgad, lai palielinātu pārdošanas apjomu, jo sevišķi ASV.

Kā ziņots, BMW pērn strādāja ar 6,9 miljardu eiro tīro peļņu, kas ir par 8% vairāk nekā 2015.gadā, tādējādi sasniedzot visu laiku augstāko līmeni šim periodam.

Foto: iAuto.lv

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.