Hyundai automašīnu zīmols ieņem 6. vietu starp vērtīgākajiem auto zīmoliem pasaulē

Pieaugusi Hyundai Motor starptautiskā ranga vērtība, starp visiem pasaules ietekmīgākajiem zīmoliem Hyundai tagad ieņem 35.vietu.

Pasaules lielākā konsultāciju aģentūra Interbrand nosaukusi vērtīgākos zīmolus pasaulē. Šogad Hyundai Motor ieņem augsto 35.vietu, attiecībā pret iepriekšējo gadu vērtība augusi par 11.1%, savukārt zīmola vērtība mērāma 12,55 miljardos ASV dolāru.

Hyundai Motor uzlabojusi arī savu pozīciju vērtīgāko autoražotāju rangā, ieņemot 6.vietu un apsteidzot tādus zīmolus kā Audi, Volkswagen, Nissan, un Porshe.

Pērn (2015. gadā) Hyundai Motors savus tirdzniecības panākumus veicināja ar jaunajiem modeļiem – Creta, Sonata un Tucson. Hyundai Motor turpina ieviest jauninājumus balstoties uz Hyundai filozofiju – elektriskās automašīnas ir tik dinamiskas un viegli vadāmas, ka ar tām ir bauda braukt – jau novembrī Baltijas tirgu sasniegs izslavētais hibrīda auto Hyundai IONIQ.

Pēdējos gados Hyundai ievērojami strādājis pie savu modeļu atjaunināšanas un uzlabošanu, piemēram, Hyundai i30 ir Auto Bild 100, 000km izturības testa uzvarētājs. Hyundai apņemšanos ilgtspējīgiem risinājumiem šoruden apliecini jauni N – sērijas modeļi. Pirmais augstas veiktspējas Hyundai i30N sērijveida ražošanu sasniegs 2017. gadā.

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.