Ar ķīniešu gādību – hibrīdauto “Karma” atgriežas

Hibrīda sedans “Karma”, ko agrāk pazinām ar nosaukumu “Fisker Karma”, ir atgriezies ar Ķīnas investoru palīdzību.

2014.gadā Ķīnas investoru apvienība “Wanxiang Group” iegādājās bankrotējušo “Fisker Automotive” un divus ar pusi gadus vēlāk hibrīda sedans “Karma” ir atpakaļ uz skatuves ar tādu pašu nosaukumu un mazliet pārveidotā izskatā.

Jaunā Karmas versija atšķiras ar nedaudz pārveidotu radiatora režģi, jaunu logotipu un jaunievedumiem salonā, kur tagad iebūvēts ciparu mērinstrumentu panelis un liels skārienjutīgs multimediju sistēmas ekrāns ar “Apple CarPlay” un “Android Auto” atbalstu.

Par spēka agregātu joprojām tiek izmantots “General Motors” divlitru turbo agregāts (260 Zs) un elektromotors. Akumulatora bateriju ietilpība pieaugusi līdz 21,4 kilovatstundām (agrāk 20,4), bet uz mašīnas jumta izvietotās saules baterijas var palielināt gaitas rezervi par 2,4 kilometriem. Tikai ar elektrību “Karma” sedans spēs nobraukt aptuveni 80 km.

Hibrīdautomobiļa ražošanas konveijers iekārtots jaunā uzņēmumā Kalifornijā. Plānots, ka automašīnas cena  būs aptuveni 135 000 dolāru.

Zināms, ka kompānija būvēs jaunu rūpnīcu arī Ķīnā, kur gadā paredzēts saražot 50 000 hibrīda sedanu.

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.