Jaunais “Audi TT RS” – 400 ZS un atkal pieci cilindri

Jaunais “Audi TT RS”, kas vācu kompānijas piedāvājumā iekļausies 2016.gada vasarā, atkal izmantos pieccilindru motoru, turklāt šoreiz tā jauda pietuvosies 400 Zs.

Pagājušās nedēļas nogalē no Spānijas atceļoja jaunā “TT RS” attēli, kuros ingolštatiešu sportiskā kupeja redzama tādā izskatā, kādā tā dosies pie pircējiem.

Acīmredzot “TT RS” ieradies uz filmēšanos reklāmas bukletam, jo automobilim nav nekādu maskēšanās uzlīmju, domā Autobild.de un atklāj informāciju, ko žurnālisti uzzinājuši no ražotājam tuviem ziņu avotiem. Proti – jaunais “TT RS” atkal izmantos piecu cilindru motoru, turklāt tas nebūs vis modernizēts iepriekšējās dzinēju paaudzes 2,5 litru agregāts, kas atkarībā no versijas attīstīja 340 – 367 ZS, bet gan pilnīgi jauns “Audi” inženieru projekts, kura jauda noteikti pārsniegs šobrīd spēcīgākā konkurenta “Mercedes-AMG A 45/CLA 45” 381 ZS. Tas nozīmē, ka 100 km/h “Audi” sporta auto varēs sasniegt nepilnās četrās sekundēs.

Jaunā modeļa dizains veidots koncepta “TT Clubsport Turbo” stilistikā. Autobild.de atzīmē, ka jaunais “TT RS” kļūs par pirmo plašām patērētāju masām radītu modeli, kas izmanto OLED aizmugures lukturus (kompaktāka konstrukcija, atsevišķi vadāmi elementi). Tiesa, OLED aizmugures lukturi ir arī “BMW M4 GTS”, taču bavāriešu sporta auto tiks izlaists vien 700 vienībās.

Aizejošās paaudzes “Audi TT RS” modifikācijas nebija – jaudīgākā versija “TTS” izmanto 2,0 litru četru cilindru turbo motoru, kas attīsta 310 ZS (380 Nm). 100 km/h šāda versija sasniedz 4,9 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 250 km/h. Cena Vācijā – 49 950 un 52 750 eiro attiecīgi par kupeju un rodsteru.

Foto: Ekrānšāviņš no autogetspot.spain

Foto: Ekrānšāviņš no autogetspot.spain

Foto: Ekrānšāviņš no autogetspot.spain

Foto: Ekrānšāviņš no automedia

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.