Tirgū gatavs doties pilnpiedziņas „Mini”

Jau šā gada janvārī „BMW” paspārnē esošā kompānija „Mini” iepazīstināja ar pašu sagatavoto četru riteņu piedziņas sistēmu, bet gatavu automobili – „Clubman All4” – prezentēja tikai nupat Ņujorkas auto izstādē.

Universāls ieguvis aprīkojumā pilnīgi jaunu, speciāli šim modelim izstrādātu griezes momenta sadales sistēmu, kurā ietilpst elektronikas kontrolēts centrālais viskosajūgs un divi (pa vienam katrai asij) diferenciāli. Kā jau lielākajā daļā moderno visādceļu braucēju, arī „Mini” pilnpiedziņas sistēmā dominējoša ir priekšējo riteņu piedziņa.

Ražotāja pārstāvji uzsver, ka „All4” komplektā ar jauno gaitas stabilitātes sistēmu nodrošina mazajam universālam ievērojami labāku taisnvirziena kursa noturību un manevrētspēju. Bet priekšējo riteņu izbuksēšanas gadījumā nepieciešama tikai ceturtdaļsekunde, lai palīgā pieslēgtu aizmugurējos.

Dzinēju un pārnesumkārbu palete „Mini” visādceļu braucējam būs tāda pati, kā bāzes modelim – priekšpiedziņas „Clubman”.

Kā liecina ražotāja pārstāvju izplatītā informācija, dīleru salonos „Mini Clubman All4” nonāks jau pēc pāris mēnešiem. Pagaidām nav precīzas informācijas par tā cenām, taču medijos jau izskanējusi (oficiāli neapstiprināta) informācija, ka par paplašinājumu „All4” klientiem nāksies papildus piemaksāt aptuveni 1,5 tūkstošus eiro. 

Foto: Publicitātes foto

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.