Francijas autobūves kompānija “Citroen” Frankfurtes autoizstādē būs pārstāvēta ar diviem luksusa apakšzīmola “DS” modeļiem: hečbeku “DS4” un tā visādceļu modifikāciju “Crossback.”
Ja pirmais modelis tirgū zināms kopš 2014.gada (150 000 pārdotu vienību) un šobrīd piedzīvo pirmo modernizāciju, tad “Crossback” ir pilnīgi jauns autobūves produkts.
Foto: Publicitātes foto
No “DS4” hečbeka tas atšķiras ar augstāku piekari (+30 mm), melniem plastikāta virsbūves aizsargiem, melniem riteņu diskiem un pelēkiem jumta reliņiem. Bagāžas nodalījumā ietilpst 370 litri, salonā iemontēti ar masāžas funkciju aprīkoti un nappa ādu apvilkti sēdekļi, bet vadītājs un pasažieri varēs novērtēt augstāku sēdpozīciju, ko garantē “Crossback” konstrukcija, kā arī lielisko pārskatāmību līdz pat 45 grādu leņķī, kas panākta, izmantojot panorāmas tipa priekšējo stiklu.
Foto: Publicitātes foto
Modernizētais “Citroen DS4” ir 4,28 m garš, 1,81 m plats un 1,50 m augsts (“Crossback” – 1,54 m). Automobilim izveidota jauna sešstūra formas radiatora reste, ko tāpat kā sānu logus, ietver hroma apmalīte un pārveidoti ksenona galvenie starmeši ar diožu dienasgaitām un miglas lukturiem ar līkumu izgaismošanas funkciju. Tā ir komplicēta un efektīva gaismu tehnika, kur kopumā izmantoti 84 gaismas diožu moduļi.
Foto: Publicitātes foto
“DS4” aizmugurē jau ierastie bumeranga tipa lukturi, bet pircējs tāpat kā agrāk, varēs izmantot sava automobiļa personālās individualizēšanas iespējas ar dažādiem jumta, spoileru un spoguļu korpusu krāsu variantiem, izvēloties sev kādu no pavisam 33 piedāvātajām kombinācijām.
Foto: Publicitātes foto
“DS4” salonā tagad jauns multimediju komplekss ar septiņu collu skārienjutīgu ekrānu, kas ļāvis atbrīvoties no 12 pogām. Bāzes versijai iebūvēti ar audumu apvilkti sēdekļi, bet dārgākajām versijām tie ir no ādas. Kā pirmais “PSA” modelis modernizētais “DS4” spēs strādāt ar “Apple Car Play” un, protams, arī “Android” iekārtām.
Foto: Publicitātes foto
Līdz ar tirdzniecības startu šā gada novembrī, modernizētais DS4 un arī Crossback būs pieejami ar vairākiem benzīna un dīzeļa dzinējiem. Benzīnnieki attīsta 130- 210 ZS, bet dīzeļdzinēji – 120-180 ZS. Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš visai motoru saimei: 3,7 līdz 5,9 litri uz 100 km, kaitīgo CO2 izmešu daudzums: 97 līdz 138 grami uz vienu kilometru.
Foto: Publicitātes foto
Pagaidām nav nosauktas modernizētā “DS4” cenas, taču vācu auto žurnālisti lēš, ka tā varētu palikt iepriekšējā līmenī (Vācijā no EUR 25 800).
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto