Modernās Nissan Note DIG-S versija dīleru autocentros (+ foto)

Inovatīvais un īpašais Nissan Note klāsts ir papildināts, dīleru autocentros ierodoties DIG-S versijai. Ar Nissan moderno benzīna dzinēju un kompresoru aprīkotā DIG-S versija sola savā klasē labāko efektivitāti un zemas ekspluatācijas izmaksas, kas atbildīs automobiļa izteiksmīgajam dizainam un inteliģentajām tehnoloģijām.

Foto: Publicitātes foto

Modernais tiešās iesmidzināšanas dzinējs dāvā dīzeļdzinējam raksturīgu degvielas ekonomiju un CO2 izmešu apjomu, bet 1,6 litru, četru cilindru benzīna dzinēja izsmalcinātību un atsaucību, taču vieglā zemas berzes un ārkārtīgi efektīvā trīs cilindru DIG-S dzinēja darba tilpums ir tikai 1198 cm3.

Neskatoties uz kompaktajiem izmēriem, DIG-S (tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinējs ar kompresoru) rada 98 ZS un 147 Nm griezi ar CO2 izmešu un degvielas efektivitātes rādītājiem 99 g/km un 4,3 l/100 km. Tie ļauj tam kvalificēties Nissan „Pure Drive” automobiļu modeļu klāstam, kas ir Nissan iekšējais CO2 izmešu apjoma līmeņa rādītājs automobiļiem, kuru emisijas ir zem 120 g/km.

Šis modernais dzinējs aprīkots ar virkni inovatīvu funkciju, tādējādi ne vien atbilstot, bet pat pārsniedzot klientu cerības. Kloķvārpstas skriemeļa nobīdes pretsvars izlīdzina trīscilindru dzinējiem piemītošo nelīdzsvarotību, bet Millera cikla iekšdedzes procesa un modernā kompresora izmantošana paaugstina efektivitāti.

Foto: Publicitātes foto

Millera cikls, ko 1950. gadu beigās patentēja amerikāņu inženieris Ralfs Millers, ievieš divpakāpju ieplūdes virzuļa gājienu (tādējādi būtībā radot piekto takti), ieplūdes vārstu turot atvērtu ilgāk nekā tradicionālajiem dzinējiem. Apvienojumā ar augstāku kompresijas pakāpi un kompresoru, kas palielina jaudu pie zemiem dzinēja apgriezieniem, rezultāts ir daudz pilnīgāka sadegšanas fāze.

Lai vēl vairāk uzlabotu efektivitāti, kompresoram ir elektronisks sajūgs, kas ļauj to atvienot no dzinēja, kad tas nav nepieciešams, tādējādi vēl vairāk samazinot jaudas zudumus berzes dēļ.

Tāpat kā Note 80 ZS versija ar trīscilindru 1,2 litru dzinēju un 90 ZS ar 1,5 litru dCi turbodīzeļa dzinēju, DIG-S versija ir aprīkota ar Nissan Stop/Start sistēmu, kas izslēdz automobiļa dzinēju, kamēr tas stāv. Sistēmas uzlabojumi ir samazinājuši troksni un vibrācijas atkārtotas automobiļa iedarbināšanas laikā, nodrošinot, ka sistēma strādā pēc iespējas nemanāmāk.

DIG-S versijas ir pieejamas ar piecu pārnesumu manuālo transmisiju vai papildaprīkojuma XTronic transmisiju. Jaunās zemas berzes tehnoloģijas nozīmē, ka Note ar XTronic ir vēl efektīvāka nekā jelkad agrāk, radot CO2 izmešus vien 119 g/km apjomā.

Klāstu vainagojošo DIG-S versiju standarta aprīkojumā ietilpst 16 collu vieglmetāla diski, kā arī pārskatīta piekare vēl labākai braukšanai un vadāmībai. Izmaiņas ietver jaunas atsperes, amortizatorus un pretapgāšanās stieņus, pārskatītus stūres iestatījumus un jaunus stiprinājumus priekšā un aizmugurē, kas vēl vairāk uzlabo virsbūves stingrību. Izmaiņas veiktas arī VDC un ESP programmatūrā, lai nodrošinātu perfektu atbilstību pārskatītajai konstrukcijai.

DIG-S versijas laišana klajā noslēdz Note spēka piedziņu klāstu, un ir sagaidāms, ka Eiropā tā veidos 25% no pārdošanas apjoma.

Vienlaikus ar DIG-S versiju nokļūšanu dīleru autocentros Nissan ievieš Body Kit, kas būs pieejams Acenta un Tekna aprīkojuma līmeņos.

Foto: Publicitātes foto

Kā pilnībā rūpnīcā uzstādīts papildaprīkojums, Body Kit automobiļu īpašniekiem ļaus izveidot vēl izteiksmīgāku un dinamiskāku savas jaunās Note dizainu. Stila uzlabojumi ietver divtoņu, ar dimantu slīpētus 16 collu vieglmetāla diskus, tonētus aizmugures stiklus, oglekļa krāsas aizmugurējo buferi, skaistu jumta spoileri, sānu uzlikas un vēl agresīvāku priekšējo bamperi ar spīdīgi melnu resti, kā arī melnus priekšējo lukturu ietvarus. Automobiļa salons lepojas ar ekskluzīvu trīs spieķu stūri.

Gan DIG-S, gan Body Kit pilnveido Note kā jau tā spēcīgāko „spēlētāju” automobiļu „B” segmentā. Eiropā, Nissan ražotnē Lielbritānijā (Sanderlendā) ražotā, jaunā Note tirgū ievieš modernas tehnoloģijas un patiesi ekskluzīvas sajūtas.

Neskaitot ārkārtīgi efektīvos dzinējus un izveicīgo šasiju, Note ir arī daudzpusīgs un plašs salons, kā arī modernas, segmentā pirmo reizi pieejamas tehnoloģijas, tostarp Nissan „drošības vairoga” tehnoloģijas.

Dāvājot taustāmus un reālajā dzīvē izmantojamus labumus, Nissan „drošības vairoga” tehnoloģijas apvieno vairākas funkcijas, kas Note īpašniecību padara tik drošu un ērtu, cik vien iespējams. Izmantojot kameras un sensorus, kas nepārtraukti monitorē visu ap automobili notiekošo, Nissan „drošības vairoga” tehnoloģijas ietver „aklās” zonas brīdinājuma sistēmu, brīdinājumu par izbraukšanu no savas braukšanas joslas un kustīgu objektu noteikšanas sistēmu, kas brauciena laikā brīdina autovadītāju par iespējamām briesmām.

Note ir pieejams arī izslavētais Nissan apkārtskata monitors, kas manevru veikšanas laikā nodrošina 360 grādu skatu no „putna lidojuma” skatupunkta uz automobiļa apkārtni.

Foto: Publicitātes foto

2013. gadā atklātās Note stabilie pārdošanas apjomi pieredzējuši vairāk nekā savas tirgus daļas divkāršošanu, dominējot vidējā un augstākā aprīkojuma līmeņa modeļiem, kas pārdoti kopā ar izvēlēto papildaprīkojumu. Piemēram, gandrīz pusei pārdoto automobiļu kā standarta vai papildaprīkojums tika uzstādītas Nissan „drošības vairoga” tehnoloģijas – 32 procenti vidējā Acenta aprīkojuma līmeņa pircēju izvēlējās „drošības vairoga” tehnoloģijas, bet 20 procenti Acenta pircēju vēlējās arī NissanConnect. Kā galvenos pirkuma motivācijas iemeslus pircēji minēja Note dizainu, inovatīvās tehnoloģijas un cenu.

„Nissan Note jau ir guvusi spēcīgus panākumus Ziemeļvalstīs ar stabiliem pārdošanas apjomiem visos tirgos. Ārkārtīgi efektīvā DIG-S dzinēja ierašanās un Body Kit sniegtie dizaina uzlabojumi vēl vairāk nostiprinās tās spēkpilno pozīciju automobiļu „B” segmentā,” saka Taina Erkila (Taina Erkkilä), Nissan Nordic Europe komunikāciju direktore.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.