“Wess” pārtrauks jaunu BMW tirdzniecību

Sākot ar šā gada 1.oktobri, “Wess Auto Grupa” pārtrauks jaunu BMW automobiļu tirdzniecību, koncentrējot darbību uz “Lexus” un “Toyota” tirdzniecību un servisu, kā arī turpinot sniegt autorizēta BMW servisa pakalpojumus.

Kā biznesa portālu “Nozare.lv” informēja uzņēmumā, lēmums pārtraukt jaunu BMW tirdzniecību pieņemts pēc tam, kad no Zviedrijas “BMW Baltic” organizācijas saņemts paziņojums par autorizētā BMW dīlera līguma nepagarināšanu.

“Septiņu gadu laikā, kopš Latvijā darbojamies kā autorizētais BMW pārstāvis, esam veicinājuši BMW zīmola nostiprināšanos līderpozīcijās “premium” automobiļu tirgus segmentā, ieguldījuši milzīgus līdzekļus biznesa attīstībā, kā arī kļuvuši par vienu no BMW Eiropas paraugdīleriem,” uzsvēra “Wess Auto Grupas” padomes priekšsēdētājs Aleksandrs Oskins.

“Kad paziņojumu par līguma nepagarināšanu saņēmām bez jelkādiem paskaidrojumiem, bijām neizpratnē. Varam tikai nojaust, ka ar šo lēmumu “BMW Baltic” vēlējies koncentrēt BMW autorizēto pārstāvniecību Latvijā viena starptautiska uzņēmuma rokās,” piebilda Oskins.

“Wess Select” turpinās stiprināt savas līderpozīcijas, sniedzot autorizēta BMW servisa pakalpojumus, bet līdzšinējā “BMW Wess Select” autosalonā tiks piedāvāts plašs mazlietotu BMW un citu “premium” automobiļu zīmolu klāsts.

Nākotnē uzņēmums vēl vairāk pievērsīsies “Lexus” un “Toyota” automobiļu biznesa, kā arī “Honda” servisa attīstīšanai Latvijā.

Kā liecina Auto asociācijas informācija, Latvijā BMW markas automašīnas tirgo divi dīleri – “Wess Select” un “Inchcape BM Auto”.

“Wess Select” 2011.gadu noslēdza ar 30 305 latu peļņu, bet pērn tā saruka līdz 3668 latiem. Savukārt “Wess Select” apgrozījums auga no 8 534 400 latiem 2011.gadā līdz 9 253 615 latiem pērn.

Kā norādīts uzņēmuma vadības ziņojumā, apgrozījuma pieaugums ir saistīts ar jaunu auto pārdošanu – pērn BMW pārdoto auto skaits audzis par 5%.

Neskatoties uz sarežģīto ekonomisko situāciju, “Wess Select” prognozē, ka uzņēmuma apgrozījums nākotnē nesamazināsies. Uzņēmums turpinās orientēties uz servisa pakalpojumu klāsta paplašināšanu, piesaistot citas markas automašīnu apkalpošanu, kā arī lai palielinātu vecāka izlaiduma gada auto īpatsvaru servisa noslodzē. Viena no “Wess Select” tālākās attīstības stratēģijām paredz palielināt lietotu auto pārdošanas apjomus.

No 2002.gada līdz 2006.gadam AS “Wess Select” darbojās ar nosaukumu SIA “Studio MB”. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 562 580 latu. Uzņēmuma valdes priekšsēdētājs ir Oskins, viņa vietnieks ir Dmitrijs Zeļeņins.

Dalies:

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.