LTAB pirmajā pusgadā saņēmis 102 sūdzības par apdrošinātāju lēmumiem un to rīcības atbilstību likumam

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs (LTAB) šogad pirmajā pusgadā saņēmis 102 sūdzības par apdrošinātāju pieņemtajiem lēmumiem un to rīcības atbilstību OCTA likumam, kas ir par 21 sūdzību vairāk nekā 2016.gada attiecīgajā periodā, liecina LTAB publiskotā informācija.

Tostarp par apdrošināšanas sabiedrību pieņemtajiem lēmumiem 2017.gada pirmajos sešos mēnešos saņemtas 53 sūdzības, kas ir par deviņām sūdzībām vairāk nekā gadu iepriekš. No saņemtajām sūdzībām par apdrošināšanas sabiedrību pieņemtajiem lēmumiem 38 gadījumos sniegts atzinums, ka apdrošināšanas sabiedrības lēmums ir pamatots, bet 15 gadījumos sniegts atzinums, ka apdrošināšanas sabiedrības lēmums ir nepamatots.

Kā galvenos sūdzību iemeslus LTAB tostarp min to, ka cietušais bijis atzīts par daļēji līdzatbildīgu zaudējumu nodarīšanā, cietušais nav bijis apmierināts ar novērtētā zaudējuma apmēru, kā arī to, ka saņemts atteikums apdrošināšanas atlīdzības izmaksai.

2016.gada pirmajā pusgadā LTAB saņēma 81 sūdzību.

LTAB nodrošina OCTA apdrošināšanas sekmīgu darbību valstī. OCTA Latvijā tika ieviesta 1997.gadā, lai nodrošinātu ceļu satiksmes negadījumā cietušo trešo personu interešu aizsardzību. Sākotnēji birojs darbojās Finanšu ministrijas pakļautībā, bet kopš 2004.gada tā ir neatkarīga institūcija.

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.