“Honda/Acura NSX” – superauto ar četrām sirdīm (+ foto)

Par vienu no Detroitas autoizstādes spilgtākajiem jaunumiem neapšaubāmi kļūs “Honda NSX” – superauto, ko sportisko kupeju piekritēji pacietīgi gaidīja trīs gadus.

Pieejamā informācija liecina, ka automašīna ir 4,47 m gara, 1,94 m plata un 1,22 m augsta. Riteņu bāze sasniedz 2,63 m, bet automobiļa svaru, tāpat kā dinamiskos raksturlielumus, ražotājs neatklāj. 

Foto: Publicitātes foto

Mediji ik pa brīdim uzkurināja interesi ar jaunu informāciju, solot, ka 1990. – 2005.gadā ražotā “NSX” pēctecis neliks vilties. Viņiem ir taisnība, jo pirmie attēli atklāj efektīgu sporta kupeju ar dinamisku siluetu, lielām gaisa pieplūdes atverēm priekšējā buferī un slīpiem, prāva izmēra galvenajiem lukturiem. Masīvie sāni ar ievalcētām līnijām pāriet platās aizmugures riteņu arkās ar izgriezumiem bremžu dzesēšanai, bet aizmugure zīmīga ar savulaik ražotajam “NSX” raksturīgiem šauriem lukturiem un četrām izplūdes caurulēm, kas izvadītas centrā. 

Foto: Publicitātes foto

“NSX” kabīne iekārtota ar akcentu uz vadītāja vietu: pilota priekšā ir parocīga sporta stūre ar saplacinātu augšējo un apakšējo daļu, lai netraucētu skatu un nespiestos ceļos un TFT displejs, kas maina savu izskatu atkarībā no četriem braukšanas režīmiem. Pieejams elektriskais režīms, kas piemērots nelieliem ātrumiem, bet pārējie trīs (Sport, Sport+ un Track) centīsies izdabūt no kupejas visu, ko tā spēj dinamiskā pārvietošanās manierē, kam patiesībā tā tika radīta.

Foto: Publicitātes foto

Konstrukcijas centrā atrodas DOHC V6 benzīna motors, kas darbojas kombinācijā ar deviņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu un trīs elektromotoriem. Viens no tiem iemontēts starp motoru un kārbu, lai palīdzētu par aizmugures ass piedziņu atbildīgajam iekšdedzes motoram veikt ātrumu pārslēgšanu, paātrināšanos un bremzēšanu, bet abi pārējie atrodas pie priekšējās ass un vajadzības gadījumā var neatkarīgi no kopējā kompleksa darbināt priekšējos riteņus.

Foto: Publicitātes foto

Pateicoties šāda risinājuma nodrošinātajai visu riteņu piedziņai un lieliskai saķerei, “NSX” var droši uzbrukt līkumiem. Kontaktu ar ceļa virsmu uztur “ContiSportContact” lieliem ātrumiem paredzētās riepas 245/35Z R19 (priekšā) un 295/30Z R20 (aizmugurē) formātā, bet par savlaicīgu apstāšanos gādā oglekļa šķiedras kompozīta bremzes. “Honda” neatklāj hibrīdiekārtas jaudas parametrus, taču eksperti lēš, ka tā pārsniegs 550 ZS.

Foto: Publicitātes foto

Pēc Detroitas “Honda NSX” tiks vesta uz Ženēvu, lai iepazīstinātu ar to Eiropas pircējus. ASV tirgū japāņu supermašīna tiks tirgota kā “Acura NSX” un maksās, pārrēķinot eiro, aptuveni 127 tūkstošus. Pieteikumu noformēšana sāksies vasarā, bet piegādes – gada beigās.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.