Jaunais Opel Meriva dīzeļdegvielas dzinējs – kluss un ekonomisks

Jaunais Opel Meriva pārliecina ar paplašināta spektra ekonomiskiem benzīna, LPG un dīzeļdzinējiem. Īpašu uzmanību guvis modernais 1,6 CDTI, kas tagad ir pieejams ar trīs dažādiem jaudas lielumiem: 100 kW/136 ZS, 81 kW/110 ZS, kā arī jaunais – 70 kW/95 ZS.

Nesen izveidotā dīzeļdzinēju paaudze izceļas ar ekonomisku patēriņu un darbības gludumu, kā arī ar izcili zemu trokšņu līmeni – jaunais 1,6 CDTI pamatoti tiek saukts par Opel īpaši kluso dīzeļdegvielas dzinēju.

Jaunais 70 kW/95 ZS 1,6 CDTI modelis pieejams ar zemas berzes sešu pakāpju manuālo transmisiju un jau standartaprīkojumā tam iekļauta Start/Stop sistēma. Tas aizstāj iepriekšējās paaudzes 1,3 litru dīzeļdzinēju ar tādu pašu jaudu un palielina maksimālo griezes momentu no 100 uz 280 Nm. Jaunā īpaši klusā dīzeļdzinēja versija samazina patēriņu un CO2 izmešu līmeni.

Efektīvais turbo dīzelis iztiek ar 4,0 litriem uz 100 km kombinētajā ciklā un emitē tikai 105 g/km CO2, kas ir par četriem gramiem mazāk nekā tā priekštecim, ļaujot Vācijā Meriva nopelnīt A+ enerģijas efektivitātes atzīmi. Vācijas muguras veselības asociācija AGR (Aktion Gesunder Rücken e.V.) ir atzinusi īpaši pielāgojamo Opel minivenu visas tā ergonomiskās koncepcijas dēļ, jo tas sniedz labumu ne vien apkārtējai videi, bet arī īpašniekam. Ar jauno dīzeļdzinēju Meriva tagad pieejams par pievilcīgu cenu 16 000 eiro apmērā (Baltijas valstīs ieteicamā mazumtirdzniecības cena, ieskaitot PVN).

Jaunā Opel dīzeļdzinēju paaudze: jaudīga, ekonomiska un videi draudzīga

Jaunais Meriva ar 1,6 CDTI jau tagad izpilda nākotnē paredzētos Eiro 6 emisijas standartus. Nepieciešamais slāpekļa oksīda samazinājums ir panākts ar Lean NOx tehnoloģijām (LNT). Sistēmas īpašais LNT katalizators uzkrāj slāpekļa oksīdu. Kad krātuves kapacitāte ir aizpildīta, dzinēja vadības sistēma automātiski uzsāk reģenerāciju. Opel LNT sistēmai nav nepieciešama apkope.

Foto: Publicitātes foto

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.