Volkswagen Ženēvā prezentē T-ROC un citus jaunumus (+ foto)

Ženēvas autoizstādē Volkswagen prezentē T-ROC – konceptautomobili ar progresīvu dizainu Golf izskatā. Pasaules pirmizrādi piedzīvo arī Golf GTE ar plug-in tipa hibrīdsistēmu, Scirocco ar pārveidotu priekšējo un aizmugurējo daļu un trīs Polo versijas – Polo BlueMotion, Polo BlueGT un CrossPolo.

Volkswagen T-ROC Foto: Publicitātes foto

Visu riteņu piedziņas T-ROC konceptautomobilī apvienotas visu riteņu piedziņas apvidus automobiļa, kas nebaidās no sarežģītiem bezceļu braukšanas apstākļiem, spējas ar kabrioleta vieglumu. Piemēram, tā jumta centrālā daļa sastāv no divām daļām, ko ir viegli noņemt un noglabāt bagāžas nodalījumā. Tā progresīvais dizains tiek izcelts ar jaudīga 135 kW / 184 ZS tiešās degvielas iesmidzināšanas turbodīzeļdzinēja palīdzību. Šis 2,0 l TDI dzinējs spēj attīstīt 380 Nm maksimālo griezes momentu, bet tā vidējais degvielas patēriņš ir 4,9 l/100 km.

Volkswagen Golf sēriju ar piekto piedziņas daļas veidu (benzīna dzinējs, dīzeļdegvielas dzinējs, dabasgāzes dzinējs, elektrodzinējs un plug-in tipa hibrīdpiedziņa) papildina jaunais Golf GTE1. Tā vidējais degvielas patēriņš (NEDC ciklā hibrīdautomobiļiem) ir 1,5 l/100 km (kas atbilst 35 g CO2 izmešu uz km), bet tikai elektriskā režīmā tas var nobraukt 50 kilometrus. 150 kW / 204 ZS Golf GTE kopējais nobraucamais attālums ir virs 930 kilometriem.

Volkswagen T-ROC Foto: Publicitātes foto

Vēl jaudīgāks, ekonomiskāks un sportiskāks ir Ženēvā prezentētais jaunais Scirocco. Šis ikoniskais automobilis, kas jau ir pārdots vairāk kā miljons eksemplāros, debiju piedzīvoja tieši pirms četriem gadiem šajā pašā vietā, un kopš tā laika tam gan konstrukcijas, gan izskata ziņā ir veikti daudzi uzlabojumi. Papildus pārveidotajai priekšējai un aizmugurējai daļai eksterjerā izmantoti dinamiskas kontūras priekšējie lukturi un LED aizmugurējie lukturi. Uzlabotajiem dzinējiem ir piešķirta papildu 3 līdz 20 ZS jauda, taču degvielas patēriņš ir samazināts par līdz pat 19 procentiem. Jaunumu klāstā ietilpst arī standarta palīginstrumenti (virsspiediens, hronometrs, dzinēja eļļas temperatūra), kas aizgūti no oriģinālā Scirocco. Kārtējo reizi šīs sērijas labākais modelis ir Scirocco R ar 206 kW / 280 ZS jaudu, raksturīgo neatkarīgo dizainu un aprīkojuma iezīmēm.

Mēnesi pēc jaunā Polo pasaules pirmizrādes Volfsburgā Volkswagen Ženēvā prezentē jaunas šīs modeļu sērijas versijas. Piemēram, pirmo reizi automobilī ar 70 kW / 95 ZS jaudas benzīna turbodzinēju būs pieejamas efektīvās „BlueMotion” tehnoloģijas. Pateicoties vidējam degvielas patēriņam 4,1 l/100 km, Polo TSI BlueMotion2 uzstāda jaunus standartus benzīna dzinēja automobiļiem savā klasē. Kārtējo reizi rekordu starp dīzeļdzinēja automobiļiem uzstāda Polo TDI BlueMotion3 (55 kW / 75 ZS) ar trīs cilindru dzinēju, kura degvielas patēriņš ir vien 3,1 l/100 km. Tas nozīmē, ka jaunais Polo TDI BlueMotion ir viens no ekonomiskākajiem piecvietīgajiem automobiļiem pasaulē.

Gluži tāpat kā tā priekšgājējs, arī jaunākā Polo BlueGT4 versija lepojas ar dinamisku veiktspēju un maksimālu efektivitāti. Tas ir iespējams, pateicoties cilindru deaktivizēšanas sistēmai (ACT / aktīvā cilindru pārvaldība), kas tiek uzstādīta tikai šajā Volkswagen dzinējā. Polo BlueGT dzinēja jauda ir palielināta līdz 110 kW / 150 ZS (iepriekšējā versijā – 103 kW / 140 ZS).

Modelim CrossPolo Volkswagen kārtējo reizi ir izvēlējies iespaidīgu bezceļu dizainu. Papildus sudrabkrāsas automobiļa apakšdaļas aizsargiem uz priekšējā un aizmugurējā bampera sportisko un spēcīgo iespaidu palīdz radīt arī melnas uzlikas uz riteņu arkām, sliekšņiem un durvīm. Jaunākā CrossPolo modeļa izskatu lieliski papildina košas krāsas un jauni sēdekļu apdares materiāli, kā arī tonēti aizmugurējie lukturi.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.