“Porsche Macan” cena 57 930 – 79 826 eiro (+ foto)

Kompānija Porsche iepazīstinājusi ar savu jaunāko modeli, krosoveru Macan, kas pie pircējiem dosies 2014.gada 5.aprīlī.Vēl gan jānosvin oficiālā pirmizrāde, kas notiks 22.11 Losandželosā, taču informācija un attēli ar Porsche krosoveru pieejami jau tagad.

Porsche Macan ir radīts, izmantojot Audi Q5 platformu, automobilis ir 4681 mm garš (4699 mm – Turbo S), 1923 mm plats un 1624 mm augsts. Tam ir 2807 mm riteņu garenbāze un 198 mm klīrenss.

Foto: Publicitātes foto

Krosovers būs pieejams trīs versijās: Macan S, Macan S Diesel un Macan Turbo. Pirmā no tām komplektēta ar trīs litru 340 ZS V6 biturbo benzīna motoru, bet otra – ar trīs litru V6 turbo dīzeli (258 ZS). Abas versijas Vācijas tirgū maksās, sākot no 57 930 eiro. Trešā Macan versija ir topmodelis Turbo, kas aprīkots ar 400 ZS jaudīgu 3,6 litru V6 un tiks piedāvāts pircējiem par sākuma cenu 79 826 eiro.

Foto: Publicitātes foto

Visi Macan motori kombinēti ar Start-Stop sistēmu un atbilst Euro 6 normatīviem.  Komplektā ar 340 ZS benzīna motoru Macan 100 km/h sasniedz 5,4 sekundēs (5,2 – ar Chrono sporta paketi) un var paātrināties līdz 254 km/h, savukārt vidējais degvielas patēriņš ir 9 litri uz 100 kilometriem. 258 Zs jaudīgais dīzelis ir krietni taupīgāks un nedaudz gausāks – uz 100 km tas patērē vien 6,3 litrus degvielas, bet līdz 100 km/h ieskrienas 6,3 (6,1) sekundēs, maksimālais ātrums – 230 km/h. Macan Turbo 100 km/h sasniedz 4,8 (4,6) sekundēs, maksimālais ātrums ir 266 km/h, bet vidējais degvielas patēriņš – 9,2 litri uz 100 km.   

Foto: Publicitātes foto

Krosoveram izstrādāti vairāki piekares varianti – Macan S un S Diesel bāzes versijām – atsperu, modifikācijai Turbo – PASM ar elektroniski regulējamiem amortizatoriem un trīs darba režīmiem Comfort, Sport, Sport Plus (abām pirmajām versijām šāda piekare ir opciju sarakstā). Augstāka komforta cienītāji var pasūtīt pneimatisko piekari. Šādā gadījumā krosovera klīrenss ir 190 mm, kas ir par 15 mm zemāk nekā versijām ar atsperu piekari. Pneimatiskās piekares „bezceļu” režīmu, kas palielina klīrensu līdz 230 mm, var aktivizēt līdz ātrumam, kas nepārsniedz 80 km/h, savukārt lieliem ātrumiem paredzēts režīms Sport Plus, kas automobiļa zemāko punktu ceļa virsmai pietuvina līdz 180 mm. Pneimatiskajai piekarei ir vēl viena noderīga funkcija – vajadzības gadījumā automobiļa virsbūvi var nolaist uz leju par 50 mm, kas atvieglos smagu priekšmetu iekraušanu bagāžniekā.

Foto: Publicitātes foto

Jau sērijveidā Porsche Macan būs aprīkots ar ACC adaptīvo kruīzkontroli, Start-Stop sistēmu, PDK divsajūgu pārnesumkārbu un ātrumu pārslēgšanas funkciju ar stūres sviru palīdzību, Porsche Traction Management (PTM), ieskaitot elektronikas kontrolētu lameļu sajūgu, automātisko bremžu diferenciāli ABD un vilkmes kontroli ASR, Porsche Active Safe sistēmu, kas palīdzēs izvairīties no uzbraukšanas priekšā braucošajam transportlīdzeklim, elektriski aizveramu/atveramu bagāžas nodalījuma vāku, multifunkcionālu stūri ar vadības taustiņiem telefona, radio un borta datora vadībai, 8 veidos regulējamiem komforta sēdekļiem ar alkantara apdari (Macan S Turbo – 18 veidu regulēšana+atmiņas funkcija+ādas apdare), miglas lukturiem.

No opciju saraksta var izcelt PTV Plus vilkmes kontroles sistēmu, kas atkarībā no stūres pagrieziena leņķa un ātruma, automobiļa ātruma un gāzes pedāļa stāvokļa, piebremzē līkuma iekšmalā esošo aizmugures riteni, nododot vairāk vilkmes ārējam ritenim.

Foto: Publicitātes foto

Sport Chrono pakete izmaina piekares, dzinēja un pārnesumkārbas darbības algoritmus un pieskaņo šo agregātu darbību dinamiskākam braukšanas stilam. Sport Chrono sastāvdaļa ir Launch Control ātrā starta funkcija, kas sprinta distances laiku visām versijām ļauj samazināt par 0,2 sekundēm.

Foto: Publicitātes foto

 

 

Foto: Publicitātes foto

Dalies:

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.