Septembrī „Audi” pārdošanas apjoms pieaudzis par 10%

Septembrī visā pasaulē pārdotas 150 300 jaunas „Audi” automašīnas, kas ir par 10% vairāk nekā iepriekšējā gada septembrī, portālu „iAuto” informēja ražotāja pārstāvji. 

Uzņēmuma izaugsme turpinājās, pateicoties pieaugošajam pārdošanas apjomam ASV (+6,2%) un Ķīnā (+28,2%). Arī Eiropā septembra mēneša beigu rādītāji bija pozitīvi salīdzinājumā ar pagājušo gadu (+3,0%). Kopumā „Audi AG” pārdošanas apjoms visā pasaulē no janvāra līdz septembrim pieaudzis par 7,6% līdz aptuveni 1,18 miljoniem automobiļu.

„Par spīti arvien sarežģītākai situācijai daudzos lielākajos tirgos, pirmos trīs ceturkšņus pabeidzām ar lielāku pārdošanas apjomu nekā attiecīgajā laika periodā pērn. Noietu jo īpaši veicināja Q3, Q5 un „A3 Sportback”,” stāsta „Audi AG” Pārdošanas nodaļas vadītāju valdes loceklis Luka de Meo.

Audi A3 Sedan Foto: Publicitātes attēls

Kopš gada sākuma piegādāti jau aptuveni 150 400 „Audi A3” automobiļu. Turklāt pirms divām nedēļām Eiropas dīleruzņēmumos nonāca pēdējais veiksmīgās modeļu klases jaunpienācējs „A3 Limousine”.

Ķīnas tirgū „A3 Limousine” nonāks nākamā gada pavasarī. Īpašs pieprasījums pēc SUV modeļiem septembrī atveda pie „Audi” pārstāvjiem Ķīnā jaunus klientus, jau atkal nodrošinot divciparu skaitļa pieaugumu: 28,2% līdz 45 530 automobiļiem. 72% no šī pārdošanas apjoma pieauguma radīja Čančuņā ražoto Q3 un Q5 modeļu noiets. Pieaugumu veicināja arī vēl viens vietējā tirgū ražots modelis „A4 L”, kura pārdošanas apjoms pieauga par 41,4%. Kopumā kopš janvāra visu modeļu piegāžu skaits Ķīnā pieauga par 20,6% līdz 358 213 vienībām.

Septembrī „Audi” turpināja savu veiksmes ceļu arī ASV ar kārtējo pārdošanas apjoma pieaugumu. 13 065 piegādes pagājušajā mēnesī radīja 6,2% pieaugumu. Un arī šeit Q5 veicās īpaši labi. ASV patērētāju pieprasījums pēc šī SUV pieauga par 44,9% līdz 3268 automobiļiem. Kopš jūlija Q5 pieejams arī ar TDI tīro dīzeļdzinēju, savukārt nupat augustā tirdzniecībā tika laists šīs pašas klases populārais augstas veiktspējas modelis SQ5 TFSI. Kopumā pirmajos trīs ceturkšņos sava jaunā Audi automobiļa atslēgas saņēma 114 411 klienti ASV, kas ir par 13,6% vairāk nekā pagājušogad.

Šā gada pirmo deviņu mēnešu laikā „Audi” turpināja nostiprināt savu uzņēmējdarbību arī citos Amerikas tirgos. No janvāra līdz septembrim pārdošanas apjoms Meksikā palielinājās par 31,5%, bet Brazīlijā noiets pieauga par 29,1%. Nākotnē uzņēmums plāno nostiprināt savas pozīcijas tieši Dienvidamerikā. 2015. gadā „Audi” sāks „A3 Limousine” un Q3 modeļu vietējo ražošanu Brazīlijas dienvidu daļas pilsētā Sanžozē dus Piņajā.

Eiropā „Audi” septembrī pārdošanas apjoms pieauga par 3%, sasniedzot 74 350 vienības. Liela nozīme pārdošanas apjoma palielināšanā bija kopš februāra Eiropas dīleruzņēmumos pieejamajam „A3 Sportback”.
Ierasti pārdošanas apjoma ziņā veiksmīgo septembra mēnesi „Audi” īpaši veiksmīgi noslēdza Lielbritānijā. Pateicoties 26 070 pārdotiem automobiļiem, noiets pieauga par 16,4%. „Audi” pārdošanas apjoms 2012. gada septembrī jau bija pieaudzis par 20% līdz 22 389 vienībām. „Audi” izdevās palielināt noietu arī Vācijā (+2,5%) un Nīderlandē (+11,8%).

Saspīlētā ekonomiskā vide kopumā gan turpināja ietekmēt pārdošanas rezultātus vairākos Eiropas tirgos. Spānijā piegāžu skaits samazinājās par 1,4%, Francijā – par 7,3% savukārt Itālijā mēnesis beidzās ar 11,7% kritumu. Kopumā pirmajos trīs ceturkšņos Eiropā tika pārdots aptuveni 564 800 vienību, tādējādi noslēdzot pirmos deviņus mēnešus ar tikai nelielu kritumu salīdzinājumā ar pagājušo gadu (-1,6%).

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.