Goodyear prezentē jaunās Eagle F1 Asymmetric 3 SUV – augstas veiktspējas riepas apvidus automobiļiem

Jaunās augstas veiktspējas (UHP) apvidus automobiļu riepas nodrošina īsāku bremzēšanas ceļu un optimālu veiktspēju

Goodyear prezentē Eagle F1 Asymmetric SUV 3 – jaunāko modeli Eagle F1 Asymmetric produktu klāstā, izceļot tās bremzēšanas spēju un labu vadāmību jebkuros apstākļos.

Cieša saķere ar ceļa segumu
Jaunās Eagle F1 Asymmetric 3 SUV riepas svarīgākā tehniskā iezīme ir aktīvā bremzēšanas tehnoloģija (Active Breaking Technology). Bremzēšanas laikā riepas saskares virsma ar ceļu palielinās, kas ļauj nodrošināt īsāku bremzēšanas ceļu gan uz sausa, gan slapja ceļa seguma.

Otra būtiska tehnoloģija, kas iekļauta jaunajā riepā, ir saķeres pastiprināšanas tehnoloģija (Grip Booster Technology). Tā sastāv no adhezīva savienojuma, kas pastiprina riepas saķeri ar ceļa virsmu, uzlabojot bremzēšanu un vadāmību.

Riepas galvenās priekšrocības ir apstiprinātas TÜV Süd testos, kas veikti pēc Goodyear pasūtījuma.
• Uz slapjas ceļa virsmas Eagle F1 Asymmetric 3 SUV demonstrēja īsāku bremzēšanas ceļu – 4,4 metrus1
• Arī uz sausa ceļa riepas bremzēšanas ceļš bija īsāks – 1,5 metri1

Stabila vadāmība
Goodyear inženieri ir ieguldījuši milzīgu darbu, lai uzlabotu protektora dizainu, izmantojot jauno SUV optimizētās konstrukcijas tehnoloģiju. Jaunie kordi dažādos konstrukcijas līmeņos palīdz uzlabot transporta līdzekļa vadāmību, braucot lielākā ātrumā, kā arī optimizēt stabilitāti pagriezienos un nepieļaut protektora nodilšanu. Lai mazinātu protektora nodilšanu, pilnveidots arī riepas profils un protektora zīmējums.
Šīs funkcijas ir apvienotas ar UHP Cool Cushion Layer – tehnoloģiju, kas uzlabo vadāmību, vienlaikus samazinot rites pretestību un rezultātā sniedzot degvielas ekonomiskāku patēriņu.

TÜV SÜD testa rezultātā tika secināts, ka Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV ir par 11,5% labāka rites pretestība nekā vidēji galveno konkurentu produktu sniegumam.

“Bremzēšana ir viens no vissvarīgākajiem riepu raksturojošiem rādītājiem, sevišķi uz slapja ceļa seguma. Tādēļ esam gandarīti, ka testa rezultātos salīdzinājumā ar konkurentiem mūsu Eagle F1 Asymmetric 3 SUV ir tik ievērojami īsāks bremzēšanas ceļš uz slapja un sausa ceļa seguma,” saka Goodyear Europe mārketinga vadītājs Maiks Ritokoskis [Mike Rytokoski].

Riepu izmēri Piegādes datums

255/50 R19 107 Y XL 2018. gada februāris
235/50 R18 97 V 2018. gada aprīlis
275/45 R20 110 Y XL 2018. gada aprīlis
275/45 R21 110 Y XL 2018. gada aprīlis
255/55 R18 109 Y XL 2018. gada maijs
255/45 R19 100 V 2018. gada jūnijs
265/45 R20 104 Y 2018. gada jūnijs
315/35 R20 110 Y XL 2018. gada jūnijs
255/40 R21 102 Y XL 2018. gada jūnijs
295/35 R21 107 Y XL 2018. gada jūnijs
235/60 R18 107 W XL 2018. gada jūlijs
255/45 R20 105 W XL 2018. gada jūlijs
275/40 R22 107 Y XL 2018. gada jūlijs
235/45 R19 99 Y XL 2018. gada augusts
235/55 R19 105 W XL 2018. gada augusts
275/45 R19 108 Y XL 2018. gada augusts
275/40 R20 106 Y XL 2018. gada augusts
275/40 R21 107 Y XL 2018. gada augusts
295/40 R21 111 Y XL 2018. gada augusts
275/35 R22 104 Y XL 2018. gada septembris
295/35 R22 108 Y XL 2018. gada augusts
285/45 R19 111 W XL 2018. gada novembris
245/45 R20 103 W 2018. gada novembris
275/55 R19 111 W 2018. gada decembris
255/50 R20 109 Y XL 2018. gada decembris
265/40 R21 101 Y 2018. gada decembris
275/50 R20 109 W 2019. gada janvāris
255/60 R18 108 Y 2019. gada februāris

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.