Audi ar diviem jauniem A6 plug-in hibrīda modeļiem (+ FOTO)

Audi paplašina jaunā Audi A6 klāstu ar diviem plug-in hibrīda modeļiem, kas apvieno maksimālu efektivitāti un izcilu komfortu ar jaudīgu veiktspēju. Gan A6 Avant e-hybrid quattro, gan A6 Sedan e-hybrid quattro pieejams ar diviem jaudas līmeņiem: 220 kW un 270 kW jaudu. Jaunās paaudzes augstsprieguma akumulatora ietilpība plug-in hibrīdos ir par aptuveni 45% lielāka nekā iepriekšējam modelim, sasniedzot 25,9 kWh (neto 20,7 kWh).

“Uzlādējamā hibrīda tehnoloģija ir ļoti svarīgs solis mūsu elektrifikācijas ceļā, īpaši mūsu biznesa klases līderim A6. Šie jaunie modeļi nodrošina lielisku efektivitātes un veiktspējas līdzsvaru, ko sagaida mūsu klienti. Tiem ir gan iespaidīga elektriskā sniedzamība, gan dinamiskas braukšanas īpašības, kas raksturīgas Audi zīmolam,” saka Ilgvars Ļubka, Audi zīmola vadītājs Lietuvā un Latvijā.

Jaunie plug-in hibrīda modeļi sniedz vēl lielāku elastību un efektivitāti, apvienojot labākās elektriskās piedziņas īpašības ar iekšdedzes dzinēja priekšrocībām. Klienti var izvēlēties starp Avant un Sedan virsbūves variantiem. Abiem modeļiem ir gara garenbāze, pagarināts dzinēja pārsegs un plata šķērsbāze, tiem sniedzot jaudīgu un izteiksmīgu izskatu. Kamēr A6 Sedan e-hybrid quattro izstaro eleganci, pateicoties loga augšējās malas izliekumam, Avant pauž dinamisku izskatu ar izteiksmīgāk veidotu aizmugurējo daļu, aerodinamiskajiem paneļiem un spoileru jumta malā. Abi modeļi rada spēcīgu iespaidu, pateicoties izteiksmīgiem aizmugurējiem lukturiem, plašai gaismas joslai un augstu izvietotiem Audi riņķiem.

Modeļu varianti ar 270 kW jaudu un S line eksterjera pakotni standarta aprīkojumā ir īpaši sportiski, jo melnajai Singleframe radiatora restei ir lielāka struktūra un priekšējās gaisa ieplūdes atveres, kas sadalītas divās daļās, nodrošinot izteiksmīgu dizainu. Gaisa ieplūdes atveres, tāpat kā apdares elements ap sportiskāka dizaina gaisa izkliedētāju ir matētā antracīta hromētā krāsā. Dinamisko izskatu papildina sportiskā balstiekārta ar stingrākām atsperēm/amortizācijas regulējumu, kas pazemina A6 e-hybrid par 20 milimetriem salīdzinājumā ar standarta balstiekārtu.

Sportiska jauda un uz pusi ietilpīgāks akumulators

Jaunais Audi A6 Avant e-hybrid quattro un Audi A6 Sedan e-hybrid quattro ir pieejami ar diviem jaudas līmeņiem. Automobiļus darbina 2.0 TFSI dzinējs ar 185 kW (252 ZS) jaudu un elektromotors, kas nodrošina līdz pat 105 kW jaudu.

Versijās ar 270 kW jaudu un 500 Nm griezes momentu Avant un Sedan spēj paātrināties no 0 līdz 100 km/h 5,3 sekundēs. Ar 220 kW jaudu un 450 Nm griezes momentu automobiļi no 0 līdz 100 km/h var ieskrieties sešās sekundēs. Visi varianti var sasniegt 250 km/h lielu maksimālo ātrumu.

Plug-in hibrīda tehnoloģijas pamatā ir augstsprieguma akumulators: Audi ir palielinājis tā ietilpību līdz 25,9 kWh (neto 20,7 kWh), kas ir par aptuveni 45% vairāk nekā iepriekšējajam modelim. Tas nozīmē, ka gan Avant, gan Sedan spēj nobraukt vairāk nekā 100 kilometrus, izmantojot tikai elektroenerģiju. Maksimālā maiņstrāvas uzlādes jauda tagad ir 11 kW. Ja akumulators ir pilnībā iztukšots, tā uzlāde līdz 100% aizņem tikai 2,5 stundas.

Uzlabota akustika un vadāmība

Apvienojumā ar quattro ultra pilnpiedziņu un standarta aprīkojumā iekļauto visu riteņu stūrēšanu elektrificētajai divsajūgu pārnesumkārbai ir svarīga loma dinamiskas braukšanas pieredzes nodrošināšanai: tā palielina izveicību, braucot nelielā ātrumā, un nodrošina vēl lielāku stabilitāti, braucot ar lielāku ātrumu. Tādējādi apvienojumā ar ciešāka blīvējuma logiem un optimizētām durvju blīvgumijām tiek uzlabots braukšanas komforts. Tas nodrošina vēl patīkamāku akustiku automobiļa salonā salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli, jo skaņas izolācija ir uzlabota pat par 30%.

Visu riteņu stūrēšana nodrošina dinamisku vadāmību un augsta līmeņa komfortu, jo braucot ar ātrumu līdz 60 km/h aizmugurējie riteņi tiek pagriezti līdz pat 5 grādiem pretējā virzienā attiecībā pret priekšējiem riteņiem. Tādējādi tiek samazināts pagrieziena rādiuss, automobilim kļūstot manevrētspējīgākam pilsētas satiksmē un asos līkumos. Braucot ar vidēju un lielāku ātrumu, aizmugurējie riteņi pagriežas tajā pašā virzienā kā priekšējie riteņi, nodrošinot stabilāku un vēl precīzāku vadāmību.

Inteliģenta piedziņas pārvaldība lielākai efektivitātei

Jauno plug-in hibrīdu pārvaldības sistēma automātiski izvēlas optimālo darbības stratēģiju. Elektrisko piedziņu nodrošina pastāvīgo magnētu sinhronais motors ar 105 kW maksimālo jaudu. Elektromotors ir integrēts septiņu pārnesumu S tronic ātrumkārbas korpusā.

Sistēmas pilna apjoma griezes moments ir pieejams pat pie apgriezieniem, kas ir tuvu brīvgaitai – 500 Nm ar 270 kW jaudu un 450 Nm ar 220 kW jaudu. A6 plug-in hibrīda modeļos izmantotā energoelektronika (impulsu invertors), tikusi izstrādāta no jauna. Impulsu invertors ir mazāks, vieglāks un efektīvāks, tādējādi samazinot elektroenerģijas patēriņu. Tāpēc arī patēriņš hibrīda režīmā ir mazāks.

Jaunajos A6 plug-in hibrīdu modeļos ir pieejami divi darbības režīmi: EV un hybrid. EV režīmā plug-in hibrīdu modeļi darbojas ar elektroenerģiju. Iekšdedzes dzinējs tiek ieslēgts tikai šādās situācijās: apzināti izslēdzot EV režīmu slēdžu joslā zem panorāmas displeja vai izmantojot MMI sistēmu, braukšanas režīmā S, izmantojot Audi drive select dinamiskās vadības sistēmas izvēlēto režīmu vai izmantojot auto navigāciju ar aktivizētu hibrīda asistentu.

Ja ir aktivizēta navigācijas maršruta vadība, hibrīda asistents ņem vērā maršruta datus, izvēloties braukšanas režīmu. Iekšdedzes dzinējs ieslēdzas arī straujas ātruma palielināšanas brīdī, un EV režīms tiek deaktivizēts līdz tiek pārtraukta strauja paātrināšanās. Ja neviena no šīm situācijām nenotiek, jaunie plug-in hibrīdu modeļi izmanto HV akumulatoru EV režīmā, līdz tā uzkrātā enerģija ir iztērēta. EV režīmā automobiļa ātrums ir ierobežots līdz 140 km/h.

Braucot hybrid režīmā, hibrīda pārvaldības sistēma pēc nepieciešamības uztur noteiktu uzlādes līmeni, lai saglabātu pietiekami daudz elektroenerģijas vēlākai izmantošanai, piemēram, lai to izmantotu braukšanai pilsētvidē. A6 Sedan e-hybrid quattro spēj nobraukt līdz pat 111 kilometriem tikai ar elektroenerģiju atbilstoši WLTP EAER City standartam.

Foto: Publicitātes attēls

Foto: Publicitātes attēls

Foto: Publicitātes attēls

Foto: Publicitātes attēls

Foto: Publicitātes attēls

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.