Mitsubishi modernizējis krosoveru ASX (+ FOTO)

Reizē ar platformas brāli Renault Captur, modernizācijas procesam cauri gājis arī Mitsubishi ASX.

Mitsubishi ASX jaunākās paaudzes modelis ieradās salīdzinoši nesen – 2022.gadā, taču sekojot Renault Captur paraugam, arī japāņu krosovers sapucēts tālākai dzīvei. Lai gan tehniski tas joprojām būs Captur, iegūstot tādus pašus virsbūves paneļus, Mitsubishi fani savējo atpazīs pēc oriģināla priekšpuses noformējuma ar šauro augšējo radiatora resti, kas ietver firmas logotipu. Motora pārsegs taga līdzenāks, pamainīts lukturu dizains, bet apakšējā reste pieaugusi izmēros un ieguvusi trapecveida formu. Aizmugurē atšķirību no Renault dvīņa tikpat kā nav, tādēļ jāpievērš uzmanība bagāžas durvīm un drukātajiem burtiem ar uzrakstu CAPTUR (Renault) un MITSUBISHI (Mitsubishi).

Salonā atšķirības no Captur ir saistītas tikai ar emblēmu: ASX iebūvēts tāds pats jaunais vertikāli orientēts skārienekrāns ar 10,25 collu diagonāli centrā, 10 collu mērinstrumentu panelis, bet multivides iekārta atbalsta Google pakalpojumus, balss asistentu, Apple CarPlay un Android Auto. No francūžiem aizgūts arī pārbīdāmais aizmugures sēdeklis, kas 332 litru bagāžas telpu lauj palielināt par 69 litriem, ja to pārbīda uz priekšu.

Atjauninātās vadītāja palīgsistēmas tagad ietver sadursmes brīdinājumu ar avārijas bremzēšanu, tostarp gājēju un velosipēdistu noteikšanu, aktīvo joslas ieturēšanas palīgu, automātisko kruīza kontroli ar ātruma ierobežotāju, tālās gaismas asistentu, joslas novirzīšanas brīdinājuma sistēmu, bet aizmugurējie parkošanās sensori un atpakaļgaitas kamera tagad ir visu modeļu standartaprīkojumā.

Dārgākās komplektācijas var ietvert arī MI Pilot tehnoloģiju, kas apvieno aktīvās joslas sekošanas asistentu ar adaptīvo automātisko kruīza kontroli, braukšanu daļēji uzticot elektronikai. Pieejamas arī 360 grādu kameras un izkāpšanas sensori, turklāt pa kreisi no stūres iekārtota poga, kas ļauj konfigurēt brīdinājuma signālus un informāciju un izslēdz kaitinošos pīkstienus, pārsniedzot noteikto ātruma limitu.

Motori neatšķiras no Captur: 1,0 litru turbodzinējs ar 90 zirgspēku jaudu un 1,3 litru turbodzinējs ar 12 V hibrīdtehnoloģiju 140 vai 160 Zs versijās, kā arī pilnvērtīgs 143 Zs hibrīds ar 1,6 litru atmosfēriskā iekšdedzes dzinēja un elektromotora tandēmu.

Modernizētie Renault Captur un Mitsubishi ASX tiks ražoti Spānijas pilsētā Valjadolidā. Prognozētā cena – no aptuveni 25 000 eiro.

Foto: Mitsubishi

Foto: Mitsubishi

Foto: Mitsubishi

Foto: Mitsubishi

Foto: Mitsubishi

Foto: Mitsubishi

Foto: Mitsubishi

Foto: Mitsubishi

Foto: Mitsubishi

Foto: Mitsubishi

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.