Krievi balso par padomju automobiļu zīmolu atjaunošanu

Trešdaļa aptaujāto uzskata, ka padomjlaiku automobiļu zīmoli nedrīkst būt pārzīmolota Ķīnas brendu produkcija.

73 procenti krievu atbalsta ideju par padomju automobiļu zīmolu atdzīvināšanu, raksta izdevums Motor.ru, atsaucoties uz ziņu aģentūras TASS informāciju. Saskaņā ar aptaujas rezultātiem, kas veikta starp autobraucējiem vecumā no 18 līdz 65 gadiem, tikai 27 procenti Krievijas iedzīvotāju nevēlas, lai tirgū atgrieztos ikoniskie padomju zīmoli.

Ideju par padomju auto marku atjaunošanu galvenokārt atbalsta pieredzējuši auto entuziasti vecumā no 56 līdz 65 gadiem, kā arī jaunieši vecumā no 18 līdz 25 gadiem. Gandrīz puse aptaujāto vēlas tirgū redzēt Moskvich zīmola modeļus, bet vairāk nekā 50 procenti krievu uzskata, ka jāatjauno arī Oka un Volga automašīnu ražošana.

Ceturtā daļa aptaujāto atzina, ka leģendāro padomju zīmolu atdzimšana pozitīvi ietekmētu pašmāju autobūves tradīciju atjaunošanu. Tajā pašā laikā trešā daļa iedzīvotāju vēlas, lai šādas automašīnas būtu pilnībā krievu, nevis pārveidotas ķīniešu transportlīdzekļu kopijas kā tas ir tagad.

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.