Lamborghini gatavo superhibrīdu ar 1015 Zs jaudu

Jaunā modeļa spēka iekārta apvienos V12 benzīna motoru un trīs elektromotorus.

Lamborghini atklājis informāciju par modeli, kas stāsies Aventador vietā. Pagaidām tas pazīstams ar rūpnīcas nosaukumu LB744 un tiek dēvēts par HPEV (High Performance Electrified Vehicle). Augstas veiktspējas modelis aprīkots ar hibrīdiekārtu, kas apvieno 825 Zs jaudīgu atmosfērisko 6,5 litru V12 motoru, divus elektromotorus, kas stiprinās pie priekšējās ass un vienu e-motoru, kas integrēts jaunajā astoņu pakāpju divsajūgu pārnesumkārbā, kas aizstāj Aventador izmantoto 7 pakāpju pārnesumkārbu. Sistēmas kopējā jauda – 1015 Zs.

Komplektā arī 3,8 kwh baterija, kas iebūvēta transmisijas tunelī. Pie parastā elektrotīkla to var uzlādēt pusstundas laikā, braucot – vien sešās minūtēs. Jaunais modelis var braukt arī pilnībā elektriskā režīmā ar abu priekšējo elektromotoru palīdzību, savukārt aizmugurējais, kas izpilda arī startera-ģeneratora funkciju, pieslēdzas tad, kad nepieciešama papildu jauda.

Veidojot superhibrīda konstrukciju, ražotājs centies samazināt ietekmi uz vidi. Šķiet, ka tas izdevies, jo pēc pašu informācijas jaunais modelis izdala par 30 procentiem mazāk oglekļa dioksīda nekā Aventador Ultimae.

Attiecībā par LB744 nosaukumu dzirdētas baumas, ka tirgū to laidīs ar nosaukumu Tormenta (spāņu val. – vētra), bet cena varētu būt aptuveni 400 000 eiro robežās.

 

Foto: Lamborghini

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.