Salā pārbauda elektromobiļu gaitas rezervi; tā sarūk uz pusi

Ķīnas auto tematikai veltītais izdevums MyDrivers pārbaudījis četrdesmit elektroautomobiļu funkcionalitāti 20 grādu salā. Testā piedalījās arī pie mums pazīstamie Audi, Tesla un Porsche ražojumi.

 MyDrivers eksperiments notika Ķīnas ziemeļos un tajā piedalījās vairāk nekā četri desmiti elektroautomobiļu. Vairums no tiem pazīstami tikai Ķīnā, taču daži, tostarp Tesla Model Y un Model 3, Porsche Taycan, Audi e-tron, Volkswagen ID.3, Geely Geometry C un Polestar 2 ir labi pazīstami arī mūsu platuma grādos.

Pirms testiem visi elektromobiļi tika uzlādēti līdz 100 procentiem un atstāti pa nakti stāvvietā. No rīta testi sākās ekonomiskā braukšanas režīmā ar kinētiskās enerģijas atgūšanas funkciju bremzēšanas laikā, salonā atradās vadītājs un viens pasažieris, bet klimata iekārta bija ieslēgta un noregulēta uz 24 grādiem pēc Celsija.

Lielākā daļa automašīnu 20 grādu salā zaudēja 40 līdz 60 procentus no ražotāja uzrādītās sniedzamības. Ķīnas modelis Weilai EC6 izrādījās labākais: tas saglabāja 54,8 procentus no uzlādes un spēja nobraukt 336,9 kilometrus no dokumentācijā ražotāja uzrādītajiem 615 km.

Procentu attiecībās labāko rezultātu uzrādīja populārais mazcenas modelis Wuling Hongguang Mini EV, kas no deklarētajiem 170 km spēja nobraukt 103,2 kilometrus (60,7 procenti).

Tesla Model Y lielajā aukstumā saglabāja vairāk nekā 47 procentus enerģijas, kas ļāva sasniegt 279,6 km no teorētiski iespējamajiem 594 km, savukārt Eiropā vairāk pazīstamo automobiļu rezultāti bija sekojoši: Geely Geometry C (50,2 procenti, 276,2 kilometri no 550), Audi e-tron (58,6 procenti, 272,3 kilometri no 465), Polestar 2 (48,2 procenti, 246,6 kilometri no 512), Porsche Taycan (54,6 procenti, 226,2 kilometri no 414), Tesla Model 3 (42,8 procenti, 200,2 kilometri no 468) un Volkswagen ID.3 (38,91 procents, 167,3 kilometri no 430).

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.