Hyundai liek uzsvaru uz ūdeņradi (+ FOTO)

IAA Mobility autoizstādē Minhenē Hyudai ieradies ar vairākiem prototipiem, kas darbināmi ar ūdeņradi.

Hyundai uzskata, ka jau 2030.gadā ar ūdeņradi darbināmi transportlīdzekļi cenu ziņā izlīdzināsies ar elektroautomobiļiem, tādēļ šim autobūves virziena ir labas perspektīvas.

Minhenē korejieši demonstrē vairākus konceptus, kuru pamatā ir ūdeņraža tehnoloģija. Viens no tiem ir sportiska divdurvju kupeja Vision FK, kas aprīkota ar 680 Zs jaudīgu spēka iekārtu un spēj nobraukt līdz 600 km bez atkārtotas degvielas uzpildes. Ražotājs atklājis, ka 100 km/h aizmugures riteņu piedziņas automobilis sasniedz 4 sekundēs, bet projekts izstrādāts sadarbībā ar horvātu elektrisko varenauto ražotāju Rimac.

Bezkabīnes kravas auto Trailer Drone aprīkots ar bezpilota vadības sistēmu un ūdeņraža spēka iekārtu. Transportlīdzeklis paredzēts konteineru pārvadāšanai autonomā režīmā, turklāt degvielas tvertņu skaits tiek izvēlēts individuāli katram maršrutam atkarībā no attāluma. Šādas kravas automašīnas maksimālā gaitas rezerve ir vairāk nekā 1000 kilometru.

Fuel Cell e-Bogie ir glābšanas darbiem paredzēts modulis, ko var vadīt attālināti vai darbināt bezpilota režīmā, kas būs īpaši aktuāli glābšanas darbu vai ugunsgrēku dzēšanas laikā. Ar vienu uzlādi transportlīdzeklis var nobraukt 450-500 kilometrus. Pateicoties īpašai konstrukcijai, glābšanas modulis var apgriezties uz vietas vai pārvietoties pa diagonāli. Tāpat automašīna ir aprīkota ar īpašu platformu, kur ir stiprinājums lidojošam dronam.

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.