BMW sāk X5 ūdeņraža auto testus

Vācijas autobūves kompānija BMW sākusi testēt ūdeņraža tehnoloģijas, izmantojot esošo modeļu bāzi.

BMW izvedis testu poligonā i Hydrogen Next, prototipu uz krosovera X5 bāzes, ko vācu uzņēmums izmantos, lai radītu FCV (Fuel Cell Vehicle) automobili, ko no 2022.gada beigām plāno laist klajā neliela apjoma sērijā.

BMW uzskata, ka Ilgtermiņā ūdeņraža degvielas elementu tehnoloģija uzņēmuma elastīgās piedziņas stratēģijas ietvaros var papildināt iekšdedzes dzinējus, uzlādējamos hibrīdus un elektriskos transportlīdzekļus. Nākotnē tā var būt pievilcīga alternatīva akumulatoru elektriskajām piedziņām, īpaši tiem klientiem, kuriem nav savas piekļuves elektriskās uzlādes infrastruktūrai vai kuri bieži veic lielus attālumus. “Ūdeņraža degvielas elementu tehnoloģija ir interesanta iespēja ilgtspējīgai piedziņai, īpaši lielākām transportlīdzekļu klasēm,” uzsver Frenks Vēbers, BMW AG attīstības padomes valdes loceklis. “Tāpēc sērijai tuvs, ar ūdeņraža degvielas elementu piedziņu darbināms automobilis ir svarīgs pavērsiens mūsu pētniecības un attīstības darbā.”

BMW i Hydrogen NEXT degvielas tvertņu uzpilde ilgst trīs līdz četras minūtes, kas ļauj iepildīt krājumu vairāku simtu kilometru garam braucienam.

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.