Jaunās paaudzes modelim piedāvā 11 dažādas radiatora restes, trīs veidu kabīnes un sešus motora variantus.
ASV prezentēts jaunās paaudzes Ford F-150. Aizokeāna populārākā pikapa pamatā joprojām tērauda rāmis, bet virsbūves paneļu izgatavošanā plaši izmantots alumīnijs.
Salīdzinot ar iepriekšējo paaudzi pikapa dizains nav kardināli mainījies, bet uzsvars vairāk likts uz personalizācijas iespējām. Piemēram, radiatora resti varēs izvēlēties no kopumā 11 pieejamiem variantiem, riteņu diski pieejami 17-22 collu izmērā, bet trīs kabīņu variantus varēs kombinēt gan ar standarta, gan pagarināto bāzi. Izvēlē arī dažādi kāpšļu varianti.
F-150 bāzes versijai būs astoņu collu multimediju sistēmas ekrāns, bet dārgākās komplektācijas iegūs 12 collu ekrānu un tāda paša izmēra ciparu mērinstrumentus.
Par papildmaksu var pasūtīt Max Recline sēdekļus, kuru atzveltnes gandrīz pilnībā var novietot horizontālā stāvoklī, saliekamu galdiņu un Pro Power Onboard integrēto ģeneratoru dažādu elektrisko iekārtu pieslēgšanai mašīnas elektrotīklam. Atkarībā no versijas ģenerators var nodrošināt 2-7,2 kW.
Benzīna motoru klāstu veido V6 un V8 atmosfēriskie agregāti ar 3,3 un 5,0 litru tilpumu, kā arī sešcilindru turbomotori ar 2,7 un 3,5 litru tilpumu. Dīzeļdzinējs tikai viens – sešcilindru agregāts ar 3,0 litru tilpumu. Motori darbojas pārī ar SelectShift 10 pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Vēl ir elektrificētais variants ar daļējo hibrīdsistēmu, 3,5 litru V6 benzīna motoru, 47 Zs elektromotoru un 1,5 kWh akumulatoru. Ražotājs norāda, ka šāds pikaps piemērots smagu kravu pārvadāšanai, var vilkt līdz pat 5,4 tonnas smagu piekabi, turklāt gaitas rezerve tam sniedzas līdz 1100 km.
Pikapam var būt aizmugures vai visu riteņu piedziņa. No jaunievedumiem jāatzīmē SYNC 4 multimediju iekārta ar balss vadību, Over-the-air programmnodrošinājuma atjaunināšanu, tiešsaistes informāciju un viedtālruņu atbalstu.
Jaunais F-150 apgādāts ar Active Drive Assist, kas nodrošina daļēji autonomu braukšanu uz automaģistrālēm, taču – tik ilgi, kamēr vadītājs vēro ceļu. Par pēdējo rūpējās kabīnē iebūvēta kamera, kas raugās vadītāja virzienā un uzmana viņa darbības.
Pagaidām Active Drive Assist iebūvēts kā sagatave, taču 2021.gada rudenī Ford to sola aktivizēt, izmantojot jau pieminēto programmnodrošinājuma atjaunināšanu “pa gaisu”.
Jaunās paaudzes F-150 tirdzniecībā nonāks vasaras beigās. Cenas vēl nav atklātas, tādēļ atgādinām, ka aktuālā modeļa bāzes versija ASV tirgū maksā nepilnus 29 000 dolāru.
Foto: Publicitātes attēls