Nissan gatavojas pamest Eiropas tirgu

Nissan drīzumā paziņos par aiziešanu no Eiropas tirgu. Mediji vēsta, ka šāds lēmums iekļauts Japānas autoražotāja jaunajā trīs gadu stratēģijas plānā, ko uzņēmums atklās 28.maijā.

Mediji vēsta, ka Nissan vēlas nostiprināt savas pozīcijas Japānas, Ziemeļamerikas un Ķīnas tirgos, uzsvaru liekot uz šīm teritorijām, atjaunos modeļu piedāvājumu un paplašinās izplatītāju tīklu. Japānas otra lielākā autobūves kompānija likvidēs 14 rūpnīcas visā pasaulē un samazinās ražošanas apjomus. Tajā pašā laikā uzņēmums paredz samazināt konkurenci un palielināt sadarbību ar alianses partneriem – Renault un Mitsubishi.

Ražotājs samazinās pētniecības un attīstības izmaksas 2020. gadā, salīdzinot ar 2019. gadu, un novirzīs atbrīvotos resursus “prioritārajiem tirgiem un galvenajiem produktiem”.

Patlaban Nissan Eiropas tirgū piedāvā krosoverus Qashqai, Juke un X-Trail, mazauto Micra, sportiskās kupejas GT-R un 370Z, elektrisko hečbeku Leaf, kā arī elektriskās piedziņas komercauto E-NV200.

Pagājušajā gadā Eiropā tika pārdoti gandrīz 400 000 jaunu Nissan automašīnu, kas tomēr ir par 19,6 procentiem mazāk nekā 2018. gadā.

Ņemot vērā to, ka jaunā stratēģija paredz noteiktu skaitu rūpnīcu slēgšanu Nissan ražošanas apjomi samazināsies no pašreizējiem 7 miljoniem līdz 5,5 miljoniem automašīnu gadā.

Foto: iAuto.lv

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.