Benzīns, dīzelis un degvielas šūnas – Mercedes pastāsta par modernizētajiem GLC un GLC Coupe (+ FOTO)

Vācijas autobūves kompānija Mercedes-Benz atklājusi informāciju par modernizētajiem krosoveriem GLC un GLC Coupe. Abiem modeļiem pieejams plašs motoru klāsts, ko pārstāv benzīna, dīzeļa un degvielas šūnu agregāti.

Svaigumu modernizētajiem modeļiem piedod savādāki priekšējais un aizmugures buferi, radiatora reste un lukturi, kas turpmāk arī bāzes versijā būs aprīkoti ar gaismas diodēm, taču galvenais uzsvars likts uz tehniku. Mercedes gandrīz pilnībā nomainījis motoru gammu, turklāt četrcilindru benzīna agregātiem tagad palīdz 48 voltu hibrīdsistēma, kas palīdz samazināt degvielas patēriņu, sniedz papildu jaudu un griezes momentu. Piemēram, modeļu GLC 200 (197 Zs) un GLC 300 (258 Zs) degvielas patēriņš tagad ir vidēji 7,1 litrs uz 100 km, kas ir labs rādītājs, ņemot vērā jaudas parametrus.

Vēl taupīgāki ir jaunie dīzeļdzinēji, kas atbilst Euro-6 normatīviem – tie attīsta 163 (GLC 20 0d), 194 (GLC 220 d) un 245 Zs (GLC 300d) un patērē vidēji 5,2 – 5,7 litrus uz 100 km.

Jaudīgo versiju cienītājiem tiks piedāvāti AMG modeļi: AMG GLC 63 ar 476 Zs un AMG-63-S ar 510 Zs, 2020.gadā tiek solīts Plug-in hibrīds, bet tiem, kas vēlas videi īpaši draudzīgu modeli noderēs 211 Zs jaudīgais F-Cell modelis ar ūdeņraža degvielas šūnu tehnoloģiju. Tas izgatavots uz vienas platformas ar pilnībā elektrisko Mercedes-Benz EQC 400, taču uzpildes stacijā pavadīs krietni īsāku laiku un varēs nobraukt 480 km.

Modernizētie GLC un GLC Coupe ieguvuši jaunākās paaudzes MBUX multimediju sistēmu ar balss vadību, uzlabotu kruīzkontroli, sistēmu, kas brīdina par šķēršļiem, palīdz braukt ar piekabi, notur automobili savā joslā un automātiski samazina ātrumu pirms pagriezieniem un krustojumiem.

Standarta piekari par piemaksu var nomainīt ar pneimopiekari un regulējamiem amortizatoriem, bezceļos palīdzēs Offroad režīms, bet īpaši prasīgiem komforta cienītājiem papildaprīkojumā iekļauta Energizing pakete ar gaismas un mūzikas izvēlēs programmām, turklāt abiem krosoveru modeļiem pirmoreiz pieejami Multicontour sēdekļi ar daudzām regulācijām un papildu funkcijām.

Mercedes-Benz GLC 300 4Matic


Garums x platums x augstums (m): 4,67 x 1,89 x 1,64
Riteņu bāze (m): 2,87

Motors: R4-benzīns, 1991 ccm, Turbo, 48-V-hibrīdsistēma
Jauda: 190 kW / 258 Zs pie 5800-6100 apgr./min.

Maks.griezes moments: 370 Nm pie 1800-4000 apgr./min.

Elektromotors: 10 kW / 16 Zs
E-motora griezes moments: 150 Nm

Maks.ātrums: 240 km/h

Paātrinājums 0:100 km/h: 6,2 sek.

WLTP-Vid.degv.patēriņš: 7,1 litrs (WLTP cikls)
CO2-emisijas: 162 g/km (Euro 6d)
Pašmasa: 1805 kg

Bagāžas nodalījums: 580-1150 litri
Apgriešanās rādiuss: 11,8 m
Riepas: 235/65 R 17
Cena Vācijā: 53 585 eiro

Foto: Publicitātes attēls

Dalies:

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.