Tikai benzīns un hibrīdi – Toyota pastāsta par jauno Corolla (+ FOTO)

Japānas autobūves kompānija Toyota atklājusi informāciju par jauno Corolla (agrāk Auris), kas Eiropas tirgū kļūs pieejama no aprīļa.

Toyota kompaktklases modelis būvēts uz Toyota New Global Architecture (TNGA) platformas, kompaktklases versijā GA-C, ko izmanto arī C-HR un Prius. Padzīvojis kādu laiku ar nosaukumu Auris, tas atgriežas pie labāk pazīstamā Corolla un šogad tiek pasniegts jau kā divpadsmitās paaudzes modelis.

Jaunajā paaudzē tas būs pieejams trīs virsbūves versijās: kā piecdurvju hečbeks (agrāk Auris), universāls Corolla Touring Sports (agrāk Auris Touring Sports) un sedans Corolla sedan (agrāk nosaukums tas pats). Bagāžas nodalījuma tilpums sasniedz 361 – 1024 litri (piecdurvju modelim), 598-1606 litri (universālam) un 471 litrs (sedanam). Hibrīdmodifikāciju ietilpība ir nedaudz mazāka.

Motoru piedāvājumā nav neviena dīzeļa, ir tikai viens benzīna motors, toties divas hibrīdversijas. Sedans būs pieejams tikai hibrīda variantā, bet hečbeka un universāla modelim pieejamas visas motoru versijas.

Jaunais 180 Zs hibrīds apvieno 2,0 litru benzīna motoru, 109 Zs elektromotoru, niķeļa-metālhidrīda akumulatoru un sešu pakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu. 100 km/h šāda Corolla sasniedz 7,9 sekundēs, maksimālais ātrums ir 180 km/h, bet vidējais degvielas patēriņš – 3,7 litri uz 100 km. Pircējam tiks piedāvāts arī uzlabots 122 Zs hibrīds uz 1,8 litru benzīna motora bāzes, kā arī 1,2 litru benzīna turbomotors, kas attīsta 114 Zs.

Jaunā Corolla ieguvusi uzlabotu sadursmes novēršanas sistēmu (Pre-Crash Safety System, PCS), kas gājējus atpazīst arī diennakts tumšajā laikā, brīdina vadītāju par iespējamo sadursmi (10-180 km/h) un iedarbina bremzes, ja tas nereaģē (10-180 km/h). Sastrēgumu asistentam tagad ir Stop&Go funkcija un jauna funkcija, kas darbojas no 70 km/h – ja elektronika konstatē, ka priekšā braucošais automobilis ir lēnāks, sistēma ieslēdz virzienrādītāju un uzsāk paātrināšanos, patstāvīgi veicot apdzīšanu. Ja tiek konstatētas kādas atkāpes, piemēram, transports pretējā joslā, manevrs tiek pārtraukts. Palīgasistentu klāstā arī uzlabota adaptīvā kruīzkontrole, aktīvā joslas uzturēšanas palīgsistēma, aklā leņķa uzraugs un asistents, kas brīdina par šķēršļiem, braucot atpakaļgaitā.    

Jaunajai Corolla pieejami adaptīvie amortizatori, LED un Matrix-LED starmeši, bagāžnieka vāks ar sensoru vadību, 7 collu vadītāja informācijas displejs, multimediji ar 8 collu skārienjutīgu ekrānu, 10 collu Head-Up projekcijas displejs.

Jaunā modeļa cenas ražotājs vēl neatklāj.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.