“BMW” parāda jaunās 6.sērijas GT modeļa attēlus (+ foto)

Vācijas autobūves kompānija „BMW” atklājusi 6.sērijas “GT” modeļa attēlus, pie viena publicējot arī tehnisko informāciju.

6.sērijas GT pamatā ir jaunā 5.sērijas modeļa tehniskā platforma. Tā ļāvusi samazināt konstrukcijas svaru par aptuveni 150 kg tajā pašā laikā ļaujot pieaugt izmēriem. Salīdzinot ar priekšteci, jaunais GT garumā pielicis 87 mm (5,09 m) un, lai gan augstums sarucis par 21 mm (1,54 m), kupejveidīgā aizmugures  daļa kopumā pastiepta par 64 mm. Līdz ar to jaunā modeļa siluets kļuvis sportiskāks un dinamiskāks, ko uzsver arī garais motora pārsegs, vienotā līnijā ar radiatora režģi saistītie sērijveida LED starmeši, durvis ar bezrāmju stikliem un uz aizmuguri pastieptā kabīne. Pie jaunā modeļa atšķirības pazīmēm jāpieskaita ventilācijas atveres priekšējos spārnos, vairāk izceltās aizmugures riteņu arkas, trīsdimensiju optika un izbīdāms spoileris aizmugurē. Automašīnas platums palicis nemainīgs (1,90 m), riteņu bāze sasniedz 3,07 m.

Elektriski veramais bagāžas nodalījuma vāks atsedz par 110 litriem lielāku bagāžas telpu. Slieksnis pazemināts par 5 cm un tagad ir vienā līmenī ar grīdu. Aizmugures sēdekļa atzveltne dalāma proporcijās 40:20:40 un to var elektriski nolaist, nospiežot pogu bagāžniekā. Kravas telpa tādā gadījumā pieaug līdz 1800 litriem, kas ir par 100 litriem vairāk nekā priekštecim.  

Piecvietīgās automašīnas salona iekārtojums un pieejamās drošības sistēmas cieši saistītas ar 5.sērijas modeļiem.

Jaunā GT aizmugurē uzstādīta pneimatiskā piekare, bet gadījumā, ja klients izvēlēsies adaptīvo piekari, šāds risinājums būs arī priekšējai asij, turklāt automašīnas augstumu varēs regulēt vairākās pakāpēs, no mīnus 10 līdz plus 20 mm. Par piemaksu var izvēlēties vēl sarežģītāku tehnoloģiju, proti – sistēmu, kas novērš sānsveres līkumos.

Līdz ar modeļa tirdzniecības startu GT būs pieejami trīs motori, no kuriem divi paredzēti pilnpiedziņas versijām. Bāzes versijai 630i GT uzstādīts 2,0 litru četru cilindru turbo agregāts ar 285 ZS (400 Nm) jaudu, bet 640i GT – 3,0 litru sešcilindru turbo motors ar 340 Zs (450 Nm). Vienīgais sešcilindru dīzeļdzinējs ar 3,0 litru tilpumu un 265 Zs (620 Nm) jaudu tiek iebūvēts versijai 630d.

Abus sešcilindru variantus var kombinēt ar pilnpiedziņu. Ražotāja dati liecina, ka sprinta distanci jaunais GT atkarībā no versijas veic 5,3 – 6,3 sekundēs, bet maksimālais ātrums visiem variantiem ir 250 km/h – elektroniski ierobežots.

6.sērijas GT cena sākas no 62 300 eiro par versiju 630i GT. 640i GT maksās 68 100, bet šīs versijas pilnpiedziņas variants 70 700 eiro. Par dīzeļversiju 630d GT prasīs 66 900 eiro, kamēr dīzeļversijas pilnpiedziņas variants no maka izvilinās vismaz 69 500 eiro.

Rūpnīcas komplektā iekļauti, tajā skaitā salona ādas apdare ar apsildāmiem sēdekļiem, divu zonu automātiskā klimatkontrole, Professional navigācijas sistēma ar papildu servisiem. 

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.