Ženēva 2017 – “Renault” prezentē jauno “Captur” (+ foto)

Renault Captur, Eiropas vislabāk pārdotais pilsētas krosovers 2016. gadā ar 215,670 pārdotām vienībām, ir ticis atjaunots ar daudz atšķirīgāku stilu un jaunām, advancētām tehnoloģijām, taču ir tikpat ērti lietojams

Jaunis Captur balstās uz modeļa sākotnējiem panākumiem, tostarp tā pārsteidzošo divu-toņu krāsu kombināciju ar trim jaunām virsbūves krāsām: Atakamas oranžā (Atacama Orange), okeāna zilā un ametista melnā (sākotnējā Parīzes versija), kā arī jaunā platīna pelēkā jumtam. Ir vairāk nekā 30 iespējamas kombinācijas, lai klienti varētu pielāgot sava jaunā Captur izskatu personīgajai gaumei.
Jaunais Captur piedāvā arī sešus dažādus interjera pielāgošanas variantus šādās krāsās: ziloņkaula, okeāna zilo, karameļu, sarkanu, satīna hroma un patina hroma. Tos papildina individuāla dizaina pakas komplekti piecās dažādās krāsās: ziloņkaula, okeāna zilais, kapučīno, sarkans un Atakamas oranžais (disku centru vāciņi, durvju akcenti).

 Renault raksturīgais, neparastais apgaismojums

Renault franču dizains labi redzams jaunajā Captur, kas aprīktos ar Full-LED ‘Pure Vision’ priekšējām gaismām (atkarībā no versijas). Šī tehnoloģija uzlabo gan transportlīdzekļa izskatu, gan drošību, tajā pašā laikā samazinot atspīdumu.
Captur bampera apakšā atrodas C-formas LED dienas gaismas kuras kļuvušas par kompānijai raksturīgu iezīmi. Līdzīgi ir arī aizmugurējie lukturi, kuriem šī iezīme redzama redzama gan dienu, gan nakti.

 Nekļūdīgi krosovers

Captur ir attīstījies, sperot soli tuvāk savam lielākajam radiniekam- Kadjar. Radiatora reste ir pārveidota tā, lai kļūtu līdzīgāka pārējiem Renault krosoveriem, tai ir pievienota ievērojama hroma josla. Gan priekšā, gan aizmugurē, bamperam ir jauni aizsargpaneļi kā pierādījums, ka Captur ir pilnvarots ceļošanai.

Četri riteņu tipi ir pieejami pirmajos trīs ekipējuma līmeņos: divi 16-collu diski (Extreme un Adventure) un divi 17-collu (Emotion un Explore).

 Fiksēts stikla panorāmas logs

Sākot ar trešo aprīkojuma līmeni, Captur iespējams pasūtīt ar fiksētu stikla panorāmas logu. Piejams tikai pērkot auto ar divu krāsu aprīkojumu, šis logs padara auto salonu vēl gaišāku.
 Izsmalcināts salons ar lietotājam draudzīgu aprīkojumu

Vēl izsmalcinātāku kā agrāk, interjeru bagātina augstas kvalitātes plastmasa, spīdīgs hroms un eleganti klusināti notoņi. Stūres rats ir izgatavots no vēl uzlabotāka imidža materiāliem un augstākās klases versijās ir apšūts ar izturīgu, biezu augstākās kvalitātes ādu. Pārnesumu svira lepojas ar modernāku izskatu, tikmēr durvju paneļiem nemanāmi pievienotas dažādas pogas un kontroles mehānismi. Griestos esošās LED gaismas ietver arī pielāgojamas gaismas lasīšanai.
Augstākās klases versijās jaunais sēdekļu dizains ir vēl ērtāks, piedāvājot papildu sānu atbalstu un lielāku komfortu.
Tajā pašā laikā jaunais Captur saglabā savas praktiskās iezīmes, ieskaitot Easy Life cimdu nodalījumu, kā arī izņemamu polsterējumu.

2. INITIALE PARIS kā Captur versija
INITIALE PARIS (IP) ekipējuma līmenis, saskaņā ar Renault ekspertīzi, nodrošina maksimumu.

Priekšā esošā, spieķotā radiatora reste ar hroma detaļām uzreiz izceļ, ka šis ir Captur INITIALE PARIS. Uzmanība pievērsta arī priekšējiem un aizmugurējiem aizsargpaneļiem auto lejasdaļā, kuri tagad pieejami izteiktāk metāliski pelēkā krāsojumā. Tas pats paveikts arī ap logiem un durvju gumijas aplodām, kur tagad redzama spīdīgi melna krāsa. Tajā pašā laikā, tieši tāpat kā uz priekšējās restes, arī uz hroma paneļiem abos auto sānos redzams INITIALE PARIS marķējums.

INITIALE PARIS versijai pieejams īpašs krāsu klāsts, tajā skaitā jaunā ametista melnā, kā arī īpaši 17-collu INITIALE diski. Šim modelim iekļauti arī LED pagriezienu rādītāji. INITIALE PARIS uzraksts ir redzams zemākajiem durvju paneļiem, durvju aplodām un priekšējās restes.
Jaunā Captur INITIALE PARIS interjera atmosfēra ir ekskluzīva: ar apsildāmiem Nappa ādas sēdekļiem, biezu un kvalitatīvu Nappa ādas apšuvumu stūrei, hroma izrotājumiem, ar ādu apšūtu paneli, alumīnija pedāļiem un alumīnija durvju aplodām.
Visbeidzot, Captur INITIALE PARIS standartā nāk ar visām iebūvētajām tehnoloģijām pieejamām kā New Captur opcijām, tajā skaitā aklās zonas brīdinājuma sensoriem, ērtas parkošanās asistentu, hands-free (bezroku) vadības iekāpšanu un aizdedzi bez atslēgas. Visu minēto noslēdz unikālā Bose® skaņu sistēma un pati jaunākā Renault R-LINK Evolution multimedia sistēmas versija, kura sniedz pieeju visām auto multimediju funkcijām tikai ar vienu klikšķi, kā arī visām būtiskākajām viedtālruņa Android Auto™ aplikācijām.

3. Tehnoloģija, kas radīta, lai ar Captur dzīve kļūtu vēl baudāmāka
 Premium Bose® kvalitātes skaņu sistēma

Bose®unikālā skaņas sistēma auto salonu pārvērš par koncertzāli, radot autentisku, tīru un reālistisku skaņu, kas līdzvērtīga mūzikas izpildījumam dzīvē. Šī augstā kvalitāte sasniegta, izmantojot sešus augstākās izšķirtspējas Bose skaļruņus un zemo frekvenču skaļruni bagāžas nodalījumā.

 Trīs multimediju sistēmas: R&Go®, Media Nav Evolution un R-LINK Evolution

Pat sākot ar pamata ekipējuma līmeni, jaunajam Captur ir pavisam pieklājīga savienojamība ar R&Go® jauno versiju- Renault vienkāršo, gudro sistēmu,- kas pielāgo lietotāja viedtālruni jau pamatā instalētajai sistēmai. Šī praktiskā sistēma ļauj lietotājam intuitīvi piekļūt auto svarīgākajām funkcijām, tajā skaitā navigācijai, telefonam, multividei un transportlīdzekļa datiem.

Vidējās klases versijas ir aprīkotas ar Media Nav Evolution, kas ir visaptveroša multimediju sistēma, kas ir labākais, ko par attiecīgo summu tirgū var nopirkt, pamatojoties uz funkcijām, ko tā ietver: navigāciju ar informāciju par satiksmi, Bluetooth sakarus, piekļuvi lietotāja viedtālruņa audiofailiem un pat reversās kameras displejam, kā arī Driving Eco2 funkciju, lai optimizētu braukšanu un enerģijas patēriņu.

Renault R-LINK Evolution apgādā jauno Captur ar visadvancētāko multimediju sistēmu. Vēl pielāgojamāka, kā jebkad agrāk, tā pieejama ar septiņu collu kapacitīvo ekrānu.
R-LINK Evolution iekļauj navigāciju ar reālās dzīves informāciju par satiksmi, 3G savienojamību, Bluetooth, multivides atskaņotāju (foto, video) un ar daudz dažādām aplikācijām no Renault R-LINK Store, kā arī auto vadīšanas palīglīdzekļus (atkarībā no versijas).

 Pirmo reizi R-LINK Evolution ir savienojams ar Android Auto™

Jaunajā Captur R-LINK Evolution ir savienojams ar Android Auto. Pieejams standartā2, Android Auto sniedz lietotājiem ērtu un tiešu pieeju viedtālruņa aplikācijām caur septiņu collu R-LINK Evolution kapacitīvo displeju: telefona funkcijām, navigācijai, mūzikai un ziņām. Jaunais Captur ir pirmais A- vai B-segmenta Renault, kas piedāvā šo advancēto tehnoloģiju. Augstāko segmentu transportlīdzekļi, kuriem ir R-LINK 2, piemēram, New Scénic, būs savienojami gan ar Android Auto, gan Apple CarPlay.

 Jauni ADAS palīgrīki, lai braukšanu padarītu ērtāku

Pirmo reizi Captur ietver BSW (Blind Sport Warning- aklās zonas brīdinājuma sensorus) kas pieejami, sākot ar tešo aprīkojuma līmeni. Četri sensori darbojas, lai piefiksētu citus braucošus transportlīdzekļus (arī motociklus un divriteņus) durvju spoguļu aklajās zonās. Kad transportlīdzeklis ir piefiksēts aklajā zonā ilgāk kā sekundi, nekavējoties durvju spogulī iedegas brīdinošs indikators. Šī tehnoloģija ir aktīva ātrumos starp 30 un 140 km/h, un padara braukšanu drošāku pilnīgi visiem.
Papildu tā aizmugurējiem parkošanās sensoriem, kā arī atkarībā no versijas, jaunais Captur var tikt aprīkots ar priekšējiem parkošanās sensoriem un ar atpakaļgaitas kameru, lai atvieglotu manevrēšanu un palīdzētu izvairīties no izciļņiem un skrambām, kas ir ikdienas risks apdzīvotās vietās.
Vēl viens jauninājums – pieejams augstākās klases versijām – ir bezroku ērtās parkošanās asistenta (Easy Park Assist) funkcija, kas ievērojami uzlabo parkošanās manevrus. Iesākumā vadītājs norāda, cik liela parkošanās vieta būs nepieciešama, un, vai tā ir paralēla, perpendikulāra vai ieslīpa lenķī. Kad transportlīdzekļa ātrums ir mazāks par 30 km/h, šī sistēma piefiksē visas pieejamās vietas. Kolīdz ir atrasta piemērota vieta, sistēma izrēķina un koordinē auto stūrēšanu, kas nozīmē, ka vadītājam nav pat jāpieskaras stūrei un viņš var koncentrēties tikai uz gāzes pedāli vai bremzēšanu.

 

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.