Pieejami BMW 5.sērijas jaunā modeļa attēli

Interneta vietne Germancarforum publicējusi pirmos BMW 5.sērijas jaunās paaudzes modeļa attēlus. Sedana oficiālā pirmizrāde notiks rīt, 13.oktobrī.

Redzams, ka jaunais modelis kļuvis vēl līdzīgāks 7.sērijai, turklāt ne tikai ārēji, bet arī pēc salona iekārtojuma. Salīdzinot ar priekšteci izmainījies centrālās konsoles, mērinstrumentu paneļa, stūres rata, multimediju sistēmas ekrāna, ātrumpārslēga sviras un iDrive sistēmas izvēlņu selektora izskats.   

Jaunais modelis būs par 100 kg vieglāks nekā aktuālā paaudze un iegūs jaunākās “BMW” inženieru izstrādātās tehnoloģijas. Piemēram, “Connected Drive”, kas uzkrās atmiņā biežāk lietotos maršrutus un pamanot satiksmes sastrēgumu, ieteiks ceļus, kā no tiem izvairīties vai, salīdzinot agrāk lietotos izbraukšanas laikus, rekomendēs vadītājam pareizo brīdi, kad doties ceļā.

Savukārt „Remote 3D View“ (video apakšā) ļaus jebkurā brīdī savā viedtālrunī tiešsaistē paraudzīties uz sava  auto trīsdimensiju attēlu, lai pārliecinātos, par piemēru, vai tas joprojām atrodas tur, kur noparkots. 5.sērijas multimediju sistēma būs papildināta ar jaunām fukcijām un sapratīs arī balss un žestu pavēles. Tāpat kā 7.sēriju, arī 5.sērijas modeli turpmāk varēs iebraukt stāvvietā vai garāžā, izmantojot viedtālruni. Lai visas nosauktās sistēmas veiksmīgi darbotos, jaunajā 5.sērijas modelī tiek izmantota sarežģīta tehnika, kas apvieno borta elektroniku, navigāciju, radarus, videokameras un sensorus.

Motoru izvēlē būs četru, sešu un astoņu cilindru agregāti; benzīna versijās ar jaudu no 200 līdz 450 Zs un līdz pat 600 Zs jaudīgu topmodeli “M5” personā, dīzeļa versijās – ar 150 līdz 350 Zs. Trīscilindru motora 5.sērijas programmā nebūs, toties hibrīdiekārta gan. Tā aizgūta no “X5” hibrīdversijas un apvienos 245 Zs (350 Nm) divlitru benzīna turbo motoru un 83 kW (250 Nm) elektromotoru. Sistēmas kopējā jauda ir 313 Zs, bet vidējais degvielas patēriņš “X5” gadījumā ir 3,3 litri.

 

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.